Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Aaw, e du lite butthurt? :3

Av Sofia von Boqvist - 24 januari 2014 20:50

Jag sa just (Y) outloud. Till Mobilen dessutom. Ensam på mitt rum. 


När man kollar min blogg så kan man se den lilla funktionen "senaste kommentarer" till höger. Kul att mina senaste kommentarer för närvarande ser ut som följer;


 

Där den längst ner tydligen är från Adolf Hitler och de andra från "Butthurt". Why am I not even surprised?


Gött att jag kan höger och vänster osv, den är givetvis till vänster.


Yeees, oh well. Idag ... kom jag fram till att jag skulle skriva om Josef Mengele på tyskan, ska jämföra med egna erfarenheter och sverige och grejer, det blir kuuuul... >:3 vore ju gött om jag fick bra betyg på den så kanske man slipper F i tyska iaf x) Det va verkligen allt jag gjorde på den lektionen. Och kollade på åt helvete för fräcka parkourare över axeln på Oscar och fjanten. När de är så duktiga att det inte ens är motiverande längre, bara deprimerande... xD

Sen chillade jag och min Sofia tills jag mötte upp med Sara och vi gick för att käka sushi :3 testa att säga det tio gånger du.... käka sushi.. käka sushi.... shäka........ Ja. Ehm jo så jag och sara kom då fram till att jag måste vara hstoriens sämsta sushi-ätare. Hon strängeligen förbjöd mig från att använda kniv och gaffel, det va pinnar eller fingrarna som gällde... Och tro det eller ej men det tar emot en aning att sitta och käka med händerna ute bland folk så jag försökte väl tappert med de där jävla pinnarna.... Allt eftersom middagen förlöt blev jag mer och mer fantasirik. Jag testade att penetrera dem helt med en pinne, med båda, med en pinne i var hand osv osv...  måttet va ändå rågat när jag hade en pinne i vardera hand som båda två var instuckna i en stor fet advokado-bit som jag sedan lyckades knöka in...på bredden... Sara höll på att kollapsa i skam, alla fel i regelboken och så dessutom faila ändå x) Hon lovade att filma nästa gång så det va sista gången jag åt sushi idag mina damer och herrar! :)


 


Oh and btw så hälsar Simon tydligen till bloggvärlden. För det här är en helt annan värld osv. fast det e klart... ah jo helt fel har han väl inte... x) Jag skrev (halvt skrev halvt hämtade från en låt) en dikt häromdan i det ämnet faktiskt! Jag brukar ju referera till saker som "i min värld så..." vilket innebär att jag har en alternativ verklighet som jag är mycket väl medveten om och vägrar acceptera något annat alternativ just då xD här;


That is my kingdom

Come
Come see the place I've made
This is all for me
This is my world
It's where my demons hide
It's where love grows high
I made it worth the pain
I made it a paradise
So unlike what's real
So pure for you to feel
That is my kingdom
Come 

Denna skrev jag under influens av Imagine Dragons - Demons så ja många rader kommer därifrån så det är väl ingen jätteprestation precis men jag gillar den så :3


Efter sushin så knatade vi till Johan :3 efter att ha stannat till på McDonalds så jag fick köpa en glass förstås. Måste ju säga att jag gjort smartare saker här i livet. Sara fick hjälpa mig att trä på vantarna rätt snart för fingrarna hade ändrat färg va typ blå... Men hos Johan var det varmt och vi satt och snackade om lite allt möjligt (poesi, författare, filmer, skrivstilar och normer) ett par timmar! Kom fram till att det sög att vara både tjej och kille så vi skulle vara hund istället :3 råkade tydligen säga ngt elakt när jag förklarade att standarden för killar är ju att vara svin... kan inte begripa vad de menar med det...

Mette (Johans tjej) kom förbi en liten sväng mot slutet också men jag och sara flummade snart vår väg därifrån, till tåget, skämde ut oss på tåget och sedan hem :3 bara det att i ljung är det alltid x antal grader kallare så jag meddelade detta, att det va svinkallt varpå sara svarar:


- ..Jag fryser bara om underläppen.

- Haha what!? xD Du får skaffa en läppvärmare... *vickar på ögonbrynen men hon ser inte utan säger roat*

- Ah typ en napp x)

- ...det va en helt ny level av forever alone, jag hade ju tänkt mig en kille men den möjligheten fanns tydligen inte ens xD

*efter en liten stund då vi skrattat åt det*

- Nä då får han fan suga länge om den ska bli varm....



asså ibland... bara ibland..... xD


Nä men om jag skulle ta och sova en stund så jag e åtminstone lite pigg till parkouren imorrn ;) Byee! :3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards