Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Ja ä inte bitter ........

Av Sofia von Boqvist - 31 januari 2014 22:37

Jag satt hela kvällen igår och bah "hrmmm jag måste verkligen göra det här och det här och det här" med andra ord gjorde jag ingenting och gick och lade mig för sent iaf. helt galet.


Ikväll däremot har jag pluggat massor!! :D Gjort klart svenskan, tyska-uppgiften, tagit igen det jag missat i pykologin OCH bloggat på min andra blogg, ibland är jag bra duktig :3


Det hände inget kul igår ändå... Inte för att det gjorde det idag heller .... haha jk idag har varit skitstressigt. Först och främst då så va tyskan på morgonen VALFRI med andra ord hade jag världens kampen med mig själv om vilket tåg jag skulle ta in innan jag, som väntat, tog senast möjliga och kom fem min försent till psykologin istället. Och nu är jag ju då den stora HAFFARN *vickar väldigt märkligt på ögonbrynen* så ingen tror mig när jag säger att jag kommer från tåget då jag e sen.... I vilket fall så skulle vi se ett avsnitt om någon barnuppfostrans-grej och sedan skriva en uppgift om det, en uppgift i utvecklingspsykologi, ett perspektiv jag inte varit med på en enda genomgång på.... asså skolka inte barn, just don't. vi hade 40min allt som allt men när jag satt mig in i åtminstone en liten ytte pytte del av perspektivet så hade jag typ 20min kvar att skriva på.. kort sagt det va jobbigt och gick sådär. sp med alla fucktards som ska envisas med att prata med mig utan att ha ngt vettigt å säga ALLS <.<


sen vart det lunch, gröt. asså för mig är gröt ngt man äter en gång om året, på sin höjd, och inte ens då är jag sådär jätte thrilled över hela den upplevelsen men visst visst. bara det att på denna lunchrast var jag också tvungen att gå till en telia-butik och förnya mitt årskort för mobil surf, turns out that your iPhone becomes completely retarded without it... Hade ca 28min på att ta mig dit, fixa det och komma tillbaks till lektionen. kom bara tio min sent..... men det va typ 10pers före mig i kön och kärringen innan envisades med att flirta okontrollerat med pojkstackarn, händerna bara darrade nervöst på honom när det blev min tur...


Nästa lektion var samhällskunskap, vilket också är ett jävla ämne. Vi ska nu skriva en analys-grej-sak på filmen Äta, sova, dö som suger btw, se den inte, bara det att som vanligt är det ingen som har koll på vad vi ska göra, när vi ska göra det eller hur det ska gå till. Nu presenterade han nytt material och begrepp för oss som tydligen ska vara med. Min studiegrupp satte oss som vanligt i sofforna och diskuterade frågorna istället, får skriva som as nästa lektion, det blir kuul.... 

Diskuterade sedan fotboll med malmback hela tågresan typ, det är så mkt jag inte förstår här i världen....


Mitt rum luktar som killars rum. I meningens alla betydelser I guess. Iaf som mina bröders rum brukade lukta. And that's .... kinda weird.


Försökte spränga mina trumhinnor förut också :))))) haha nä men placerade mina urkassa snart-sprängda-högtalare precis intill och drog igång min nuvarande kåtlåt (även det i alla dess betydelser) Safe and sound, den jag visade i förrgår, har haft några stunder av shit fuck this is it, nu blir jag döv, men det gick, det är kul x)

Så förutom det och att plugga, somna, drömma om mat, dregla ner hela tröjan och kolla tumblr har här inte hänt mkt ikväll... eller ah, jo, jag är konstant hungrig. Fattar verkligen inte hur min kropp fungerar, ena stunden kan den gå typ ett dygn utan käk och va helt "nope, not this day honey" och sen en annan dag blir jag såååå hungrig och äter ALLT verkligen HELA TIDEN. suck. så hör man alla livscoacher och gympalärare och andra av arten "fejk-smile" ringa i huvudet om hur viktigt det är med rutiner.... skit ner er


Aja nu har jag nog fått klagat färdigt för ikväll, som matte skulle sagt, BITTER OCH KRÄNKT! Hejdu ;)<3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards