Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

Det är ngt särskilt med svenssons asså

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38

Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det en annan dag. Men måndagar får nog va ett måste någonstans så jag inte får asmkt att skriva på tisdagen med helg och grejer. Sounds like a plan? Sounds like a plan. Och det e ju jag som bestämmer såååååå....


I fredags var jag hemma och överlevde, det va kul! Spenderade dagen hos syrran, typ hela helgen har spenderats där faktiskt. på lördagen körde hon mig och pallefjanten till parkouren, åkte å handlade och kom sedan tillbaks för att kolla på ^^ jag satte volten betydligt fler gånger, börjar få kläm på hur jag ska tänka nu så :D hade lust att mörda albin x antal gånger, hade tjejsnack med nadja och tiger samt tjötade en hel del med tobias, du vet, en vanlig träning. satte lång kong också, det va kul, det e alltid kul, jag älskar min parkour. x3


Efter det åkte jag, syrran och minstingen (Freja, född 31 oktober för jag orkar inte räkna hur många månader) till skövde, närmare bestämt till vår bror olof. Där skulle freja baby-fotas och sedan bar det av mot resturang Kryddan för att fira far min som fyllt 60, hela syskonskaran och olofs tjej sara, väldigt trevligt :D dessutom hade jag massa energi från parkourens adrenalin, sockerkick på det och jag var som en uppskruvad duracellkanin. i sällskap med mina syskon. Olof slog mig upprepade gånger så att säga... :3


Söndag så städade jag syrrans kök för det stör mig så sjukt mkt att när de diskar och lägger saker i torkstället så TAR DE ALDRIG BORT DEM DÄRIFRÅN <.<''''' hälften av sakerna är helt obegripliga ting typ som penslar och mekkamojjer man använder i vinframställning, frågar man då vart dessa saker ska vara får man som svar, från BÅDA TVÅ;


- Nä men det kan ligga i stället där


nej... nej du förstår inte det kan de verkligen INTE. antingen så städar jag inte for shit och mitt hem ser ut som ett bombnedslag eller så är jag sjuuukt petig. x) 


på kvällen där sen åkte jag hem en kort stund och hälsade sedan på Mattias^^ vi flummade väl runt, spelade lite spel, lyssnade på musik och tjötade om dittan och dattan, typ fem på morgonen somnade vi... x) det va kul! Hans föräldrar är typ hur mysiga som helst dessutom, sådär extremt, sjukt, svensson-svensson-söta! xD Bombarderar med frågor i mun på varandra samtidigt som de berättar om alla resor och vad de jobbar med och mattias framtid och förflutna, gamla smeknamn de haft på honom och sådant han sa innan han lärde sig säga det ordentligt som barn, frågar x antal gånger om jag inte sk aha mer, ställer fram egenhändigt gjorda chokladmuffins åt oss och gav oss "disktjänst" vilket innebär att jag diskade och mattias sjöng samt torkade xD älskade det x3

någon som inte gjorde det dock är min stackars gympa-lärare... jag säger stackars för nu har jag missat två lektioner i rad med honom och han var värsta snäll O.o förklarade vad jag missat, var jag kunde ta igen det och försäkrade att de fanns där ifall jag behövde prata om något och han hoppades jag visste det... extreeeemt otippat. men trevligt x)


hade sedan en lektion så det va rätt chill, jag och min sofia hade en del att snacka om, gjorde en kommunikations-uppgift (den va istället för lektion) och sen inte ett smack på samhällen. det va najs. Sov några timmar när jag kom hem, drog till sara, låg på hennes golv och tjötade några timmar och nu är jag här. med huvudvärk. och ska sova x) sååå natti natti folks!<3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Av Sofia von Boqvist - 16 februari 2014 21:47

Okej så tjenare människor! Tänkte att jag bloggar ikväll så slipper jag återberätta fullt så mycket imorgon.. x)   Då ska vi se, vad hörde du om senast? .... Onsdagkväll! Japp! Jo Sara, Sandra och Emma sov allihop hos mig, vi kollade på lite film...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards