Alla inlägg den 14 december 2014

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18

Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och tyckte det va särskilt komiskt... xD För jag har nu världens underbaraste pojkvän, en kille som visat mig vad det faktiskt innebär att ha det mysigt och roligt ihop, att faktiskt känna sig accepterad. Och det är en Svensson, literally xD Eric Svensson^^


Men i övrigt vet jag inte om jag tänkt säga något mer, ville bara klargöra det.... typ tappat det här med att blogga helt, saknar det ibland, har väl kanske en två personer som saknar det jag skriver (min underbara Sofia till exempel ;) ) men jag har helt enkelt inte tid. Anledningen till att jag inte vågat är att jag slutade sist för att det satte rätt stor press på mig själv. Låter korkat och töntigt x) men jag hade så höga förväntningar på mig själv att det gick över styr. Börjar jag igen så gör jag väl det men inget jag tänker lova, eller publicera. Såå tack och hej so long peeps!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards