Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

Underbarnet har talat åter igen!

Av Sofia von Boqvist - 23 augusti 2013 21:24

När jag visade mamma mina nya guppy-fiskar häromdagen pekade hon på min finaste och sa skeptiskt:


- Mm, den där hänger konstigt med svansen.. *skeptic eyes*

- ... det är en stor svans.

- Näe, den ser sjuk ut!

- ...... nej. stor svans. tung svans.


det första jag såg imorse var att kräket hade dött. suck.


idag började vi med tyska, vilket sög och ungefär där hade jag lyckats tappa bort tyskaboken... efter en dag.. ibland är jag för bra alltså. dock så hittade jag den kort därpå igen och jag har absolut ingen aning hur det gick till men då slipper jag pröjsa 200 spänn på ren och skär olycka iaf! :D


på svenskan skulle vi skriva krönika och läraren tittar kärt på mig med orden:


- Ja det är ju lite likt att skriva novell och det vet jag ju att Sofia B tycker mycket om, så nu blir hon nog glad va? ~^^~

- ..heh, mm. *ler snällt tillbaks*


Good to go there, klasskamraterna behandlar mig ju redan som om jag har magiska krafter eller nått... <.< Är i samma studiegrupp som Linda, Linnea och Selma (let the argumentation begin....) och när de tittar förskräckt på inlämningsdatumet (om en vecka) och jag bara nickar utan att tänka mig för så kontrar Linnea med att:


- Ah men lätt för dig å säga! D:

- Haha, men hallå, jag är inget underbarn! xD

- ...


tystnaden som uppstår..... jag fick faktiskt idetorka och gjorde två försök till en krönika innan jag gav upp.


ooh, kollade på Beautiful creature ikväll och inte nog med att denna drop-to-dead-goergeus människan är med:


Kyle Gallner, one of those perfect human beings...

 


Svar ja, den va bra. I fucking cried. I'm a pussy. jeez...


i vilket fall, vi hade ju vår första lektion i psykologi idag också!! :D Såå gött att läraren verkar frickin awesome och de kommer bli så kul och aargh *excited as fuck*

Så när vi står i kön och väntar på att få våra böcker så står min Sofia bakom Amanda E då Albin kommer farandes påväg därifrån. Han stannar till bredvid Sofia och tecknar åt henne att hon ska ta Amanda på röven.... det ansiktsuttrycket... det va som om han bett henne elda upp amanda levande på bål.. xD priceless!


väl hemma har jag kört lol och tjötat med pontus och robin och co och varit allmänt alldaglig och ointressant och sovit och sånt där som man blir allmänt förvirrad utav. men nu har jag helt glömt bort om något alls hände idag så I guess I'll see ya folks, antingen på söndag eller måndag, skippar nog lördagar, 'cause you know, I'm a boring human being and my weekends ends in reading a book anyway! Bye Bye! :3


- Det är en modeblogg. Inte som din blogg. Den är ju om .... känslor and shit.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards