Alla inlägg den 4 november 2013

Av Sofia von Boqvist - 4 november 2013 20:21

Oh my... Oh my oh my oh my. Var ska jag ens börja. Jag började på en ny serie idag, dumt. Mycket dumt. Men jag har en känsla av att ingen dör i den här, såklart lär det väl ske annat jobigt. Men seriöst. Denna pojkspoling är med. Då får fan vad som helst hända 'cause he's pretty damn cute! :D


 


Och svar ja, alla springer runt i kostymer. Därav namnet på serien; Suits. Fancy pantsy as hell.


Men till lite mindre behagliga ämnen så vart det ju första dagen efter lovet idag. Behöver jag ens säga att jag försov mig eller är det ett faktum nu mera? Till mitt försvar så uppdaterade jag mobilen och TYDLIGEN tyckte den de va ett jävla bra förslag att gå och ta livet av sig någon gång under natten, efterosm jag sov hos syrran va det Age som kom ner och puttade försiktigt på mig... När jag sedan startade mobilen fick den väl dåligt samvete eller nått och skickade varenda larm den kunde komma på på mig. Det va kul. Kul morgon. Lovis kom ner sedan och sjöng och joddlade som den lilla snorunge hon är, på tal om lovis! Hon fyller ju år på halloween, vill ni se hur det såg ut? ;)




Det där mina damer och herrar är Lovis iförd en pumpadräkt. Som Erik givetvis köpt åt henne. Av mamma fick hon pärlplattor och tillhörande pärlor i större format....




(Ja lägger ner för mycket tid på de här inläggen... Eller hur?)

Som ni ser är inte ens Lovis med och pärlar. För det va bara Erik som tyckte det va kul. Innan ja filmade satt lovis mest å plaskade med pärlorna. Det här däremot, är den djupaste av koncentration när han försöker komma på nästa färg... Han är 25. Och folk frågar varför jag är som jag är. If you met my family you would understand.


Själv har jag köpt en stor fet studsboll att ha ihjäl kattstackarn eller typ tvn eller så med och en bok. :3 Hon ska få en bok varje år har jag bestämt! Och den här... Den här är så bra så jag vet inte ens... Jag har inte läst den än för det ska vi göra ihop men seriöst... Kolla på den! xD



Hon ska invigas i den äkta andan av Boqvist familjen, vi är cyniska jävlar som hatar mänskligheten och älskar att gnälla! ;D helt jävla kär är jag xD


om vi då återgår till min skoldag som jag verkar komma undan från lite för ofta... så missade jag ju halva engelskan, vilket min klass hjärtligen pekar ut för mig vid upprepade tillfällen... aaah, skönt å va tillbaks, inte sant? ;) i varje fall så hade vi gympa sen... och på gympan hade vi.... gympa. Jag vet att det kanske låter rimligt men tro mig, det är HEMSKT. Basically är det Antonios utlopp för sin sadistiska sida och längtan efter en hund han antagligen aldrig fick. Vi ska rulla runt på marken, vi ska hoppa som handikappade sälar eller i detta fallet då förskräckta pudlar. Vi ska lyssna på hans eviga skämt som ingen över huvud taget reagerar på. Genom hela låten Mr. Cool, som för visso är en bra låt, eller ah, va. För genom hela skiten försökte han dra samma skämt om och om igen, att låten skulle handla om honom. Det lyckades inte precis. Sen finns det tydligen sadistiska förrädare i klassen också <.< som uppmuntrar honom och spelar luftgitarr så vi andra måste hänga på, jag nämner inga namn, mens-albin.

Sen att han vill få oss att göra helt orimliga saker som ... som ja gympa! asså nä, jag är inget fan utav den här skiten och jag vet inte men tydligen syns det på mig. 


På matten fick vi tillbaka våra prov, jag klarade mig, nätt och jämt xD E- fick jag, vilket va bra med tanke på hur lite jag gjort och hur få som faktiskt klarade det men för att vara mig sög det ... getballe. Seriöst jag får göra något åt min matte för jag tänker INTE gå ut på ett E-. det händer bara inte.


Jag har börjat lyssna på Henrik Fexeus alla verk på hörbok nu och just blivit klar med "Alla får ligga", när ja e klar med det här projektet ska jag bli en manipulativ bitch på riktigt. Det blir kul! >:D


Väl hemma hade jag massa planer på att jobba på en novell att ställa upp i lilla debutantpriset med och jag skulle städa mitt rum och akvariet och jag skulle läsa och jag skulle... sova. det va allt jag gjorde. Tumblr och sen sov jag tills det blev mat och nu tänker jag se ett till avsnitt av suits AND NOTHING CAN STOP ME!!! Ska fan se om Big Bang Theory snart, innan ja ser de nya avsnitten för daaamn, va jag saknar det x3


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards