Alla inlägg den 12 november 2013

Av Sofia von Boqvist - 12 november 2013 21:05

I fredags va jag inte hemma. Till mitt försvar. Och igår... igår va jag väldigt, väldigt trött xD hade varit hos sara och det blev sent och jag hade druckit kaffe och ah.. det va crazy helt enkelt, crazy!


Anywhore i fredags hjälpte jag irene packa om i sina förråd då hon helt plötsligt utbrister från andra änden; "Kolla det är ju Albin!" :D ....



no more words needed.


ehm ja, sen vart det ju då parkour på lördagen, jag gick med Erik dit, som ansåg att jag såg ut som en gammal gubbe under en svamp (det regnade, jag hade paraply) and I gotta tell that I've never heard that one before..


på kvällen passade jag lillskrutten, eller ah, jag nattade henne, väldigt jobbigt, tog hela fem minuter, kämpigt.

söndagen sen skulle vi fira henne så hon fick min bok och studsboll, en annan bok och kläder typ, bara det att mitt i middagen, med kusiner och mostrar och fan vet allt så häver mig bror Olof, tönten, muppen, ur sig:


- Ha, Sofia! Hur går det med den där killen nu då?? :D

- *försöker desperat komma på något annat att säga* .... vi..vilken utav dom..? x)


de låter ju förjävligt.. han drar upp något exempel utav mina vänner och propsar på att mina vänner nog inte veta att de är vänner, inför hela familjen, med dess fulla uppmärksamhet. Morsan är inte sen att ta tillfället i akt då jag MÅSTE svara, så hon frågar om det enda namnet hon kommer ihåg, förutom att hon inte kom ihåg namnet så det hjälpte ju inte... tills syrran som jag faktiskt berättar saker för förråder mig och berättar lyckligt. Till och med när samtalsämnet gått vidare från min relationsstatus (min kusiner har inte heller någon tjej/kille och de är ju för fan äldre än mig!! >.>) så hämtar olof tillbaka det och fortsätter fråga och diskutera. Jag ska strypa honom.


sen buggade jag och konstaterade att en utav grabbarna behöver choppa av en arm, han gick med på att ta av halva.


I måndags, igår är det visst, däremot så vart det friskis och svettis med riktig tränare i riktig lokal med inte bara vår handikappade klass utan även r-klassen! Jag totalvägrade och satt med Max på sidlinjen och skrattade åt dem istället x) nä men det ser ju både kul ut och kul ut som i att kul å vara med, nästan ;)


*här skulle varit en film på det men på något jävla vänster kommer den bara in uppochned så jag skiter i det nu*

eftermiddagen som spenderades hos sara då, jag färgade håret och nä... fel, HON färgade mitt hår och jag spelade zelda samt. käkade upp hennes godis i vanlig ordning. Hon tyckte det va lite väl kul att färga mitt hår, typ köra in färg i örat på mig och kleta det i pannan och ah... Hon har sett för mycket vines där man kör döpa-simba-style på människor.


   


Idag däremot har jag varit hos tandläkarn och därmed hälsat på mitt folk i herrljunga, vilket va mycket trevligt! Lite skillnad på att gå igenom kunskapskällan där man blir stoppad varannan meter och känner 90% utav alla människor och bäckäng där du har tur om du hittar din kompis där ni bestämt att träffas.


tyvärr hann jag med både tyska och svenska, på tyskan skriver vi meningar, eller ah jag försökte men enligt någon otålig jävel fick jag inte ens lyssna på musik, för jag skulle va social eller nått... alltid, jag skiter i det 70%utav tiden men när jag faktiskt försöker då får man fan aldrig va ifred! xD Svenskan gick vi igenom vad som ska komma på provet och körde charader, det va kul, utom att det är vår tur nästa och och våran grupp är sådär lagom pigg på det här x)


Ikväll lyckades jag somna och sen tog det aslång tid innan jag kvicknade till igen, det här inlägget t.ex har jag hållt på med i tre timmar. Om jag någonsin lade ner lika mycket tid på läxor som på mitt bloggande, om så bara för en vecka, skulle jag ha gjort arbete för ett helt år framöver... så bad johannes mig att blogga om honom så här är min mobbningssession för dagen;



nej alltså han har hållt på med att propsa på att det skulle vara dinosaurier hela jävla kvällen. så eftersom jag inte kunde tvinga honom till att ha rätt kom vi överens om att käka pizza i helgen istället


kollade på lite teen wolf förut, där en av de vidrigaste karaktärerna tog självmord, vanligtvis blir man ju glad av sånt men inte när de bra karaktärerna blir helt jävla förstörda och nä. vilken pussy jag blivit. för mycket empati alltså.


men nu får det vara bra med den här skiten, så jag säger peace and out, godnatt och sov gott!


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards