Alla inlägg den 6 november 2013

Av Sofia von Boqvist - 6 november 2013 23:30

Fick två timmars extra sömn idag. Eller typ, typ fick jag två timmars extra sömn. Jag hade för visso sovmorgon men elementet i garderoben intill mitt rum behöver luftas onödigt många gånger och varje gång det behöver luftas tjuter det. Ett entonigt tjut som tränger igenom ALLT. Utom möjligtvis mamma och lars dörr. Så den fick jag upp klockan sex lik förbannat å stänga av. Men ändå, kunde ju somna om! Men det enda som dessa två timmar gjort för mig är lögn, lurendrejeri och ondska. Man är för det första EXAKT lika trött på morgonen iaf, sen får man lite mer energi än normalt och tror allt är frid och fröjd tills klockan är typ 22. Sen 22 har mina ögon värkt, de är röda och går igen vilken sekund som helst. Lyckades efter en hel del om och men bli klar med psykologi-inlämningen dock, men inte så mycket mer. Va ju ute på promenad med Sara också, hon skulle prompt visa mig första avsnittet på den serien som hon just nu kollar på. And let me tell you one thing. This boy, this boy is the fucking cutest!!!


   


*having trouble to handle feels*


Jag kan inte riktigt komma på när det gick från att kolla på serier för att jag e ensam till att jag e ensam 'cause series.

Kyle xy heter serien btw, ascool OwO


i skolan idag dock så... orkar jag bara berätta om gympan för i övrigt har det inte hänt mycket kul ... som jag kan berätta om på denna blogg då förstås. i vilket fall jo så vi skulle spela badminton, och okey tänkte jag, det är jag fairly asdålig på så det kan bli kul. Sen har Mia alltid fått bestämma musiken, en roll jag brukade ge mig själv på högstadiet men orkar inte starta världskrig så låter det va x) men idag är det första antonio säger:


- Mia du tar många, långa kliv bort från musiken!

- Men..

- Nej, du har bestämt tillräckligt!

- Men ska vi inte ha någon musik då??

- Jo, ja tycker ju du kan pusha någon annan att bestämma musik för en gångs skull!


Ungefär här studsar jag fram med en hand i luften  och tjuter:


- Oh! Oh! Jag kan! Jag vill välja musik!! Snälla jag kan göra det!!


Men han hör nog ungefär hälften för i samma stund som jag tagit klivet framåt utbrister heeela klassen i ett gemensamt bifallsrop om hur jag ABSOLUT inte får bestämma musiken. Till en början håller han nog med, för han vill ha fram någon som aldrig fått bestämma förut. Jag vänder mig mot dem och ser de skräckslagna ansiktena, vad har jag gjort egentligen? xD Hur mycket av min musiksmak känner de till och vad kan va såå hemskt?? xD Inser rätt fort att med en så stor motsats-till-fanclub lär jag inte komma någon vart men Antonios sadistiska sida verkade kicka in och han säger högt för att överrösta klagomålen på något som inte ens blivit verklighet ännu:


- Jo men det blir bra! Sofia du har ju lidit så utav min musik så idag får du bestämma! *vänder sig mer mot klassen* Hon har plågats så, så idag är det hon som bestämmer!


And yes it was B.E.A.U.T.I.F.U.L och det är seriöst första lektionen på typ år som jag tycker gått fort, och faktiskt varit rolig! Första låten jag slåt på är Bullet med Hollywood, mehehehe >:D sen vart det lite diverse, typ Oh land, Imagine Dragons, Avicii, Blink 182, Hakuna Matata... du vet, normal skit, lite soundtracks från mortal instruments dock men jag spelade åtminstone inga akustiska grejer från Jamie himself ;) 


OH vet du vad?!?? Morsan har kommit på en ny grej för att få mig sluta käka ketchup till maten allt, det här va den bästa hittills! Nu ska jag tydligen vara rädd för att hitta en mörkhyad penis i flaskan! ... vi låter den sjunka in lite... hennes ord, ordagrant ;) :


- Det är inte ballt!! *efter min pun hon uppenbarligen inte förstod* Tänk dig själv att ta ketchup och så trillar det ur en penis!

- HAHAHAHA UR DET LILLA HÅLET!? Stackars kille!!! x'D

- Nä men..


TYDLIGEN så har hon hört att det här hänt någonstans till någon, dock hjälpte det inge vidare för jag tappade varken aptit eller slutade med ketchup, men det va ett fint försök :) Hon återgick till den vanliga metoden sen och påpeka hur onyttigt det måste va (till hennes försvar hade jag majonäs till också) men jag håller nu mera bara med, för allt är onyttigt om du tänker en stund påt.


Men det får vara allt för idag för nu vill jag sova! Natti natti folks!<3


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards