Alla inlägg den 3 december 2013

Av Sofia von Boqvist - 3 december 2013 21:56

Morsan kommer inrusande, på det vis morsor alltid rusar in, när jag sitter i skype med Irene och utbrister:


- Det står tre jättestora älgar i trädgården om du vill komma och se!!

- Ehm, nej tack, jag behöver inte se på några älgar...


Välkommen till Ljung gott folk...


Idag har jag tröstat mig själv med att det är sovmorgon imorrn, det är vad som hållt mig igång, har taggat inför den i två veckor nu.. Jag kan ta 9 tåget ffs!! x3 detta har behövt trösta mig då jag haft natur på morgonen, flyter för visso på rätt bra men neeeej, samhäll med lätt hysteriskt anfall, jag hatar politik, på lunchen hade max, albin och selma debatt.. Det va ytterst givande x) Sen hjälpte pallefjanten mig fixa pappas externa hårddisk och rosa skickade snapchats till hela min kontaktlista... Också givande. 


Vi väntade oss skäll på tyskan då vi hade skriftligt prov förra gången men hon har nog inte börjat rätta dom, och så va hon alldeles hes så vi började på något grupparbete istället. Alla lärare måste verkligen hata tanken på enskilt arbete.. Men de e chill, jag har goa grupper så^^

Svenskan däremot gick ovanligt fort!! Kom dock fram till sen att det nog berodde på att jag halvt om halvt sov genom hela skiten... och att vi får sluta en kvart tidigare varje gång. kan va det. Sov hela eftermiddagen istället för att städa också, jag kommer få sota för det snart jag bara känner det... men den dagen är inte idag så nu ska jag kolla på julkalender och sova! bye bye folks! :3


Btw! Jag kollade upp lite grejer härom dan och såg det här inlägget; Kinderägg och självmordsförsök! lite längre ner kan du se en video som har beskrivningen att det ska va trashockey, ni vet från kulturveckan eller vad det nu va. Bara det att det inte är någon trashockey. Det är en liten tjej. Som jag ALDRIG sett förut, jag har aldrig sett rummet, jag har aldrig sett henne och aldrig sett katten som är med. Jag har absolut INGEN aning om var filmen kommer ifrån sååå...om du begriper det kan ni ju meddela mig om det x)


  

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards