Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Kinderägg och självmordsförsök!

Av Sofia von Boqvist - 3 maj 2013 22:18

Idag!! så har jag gjort en massa... så nu har jag alldeles ont i halsen och e svinttrött x) men vi ska försöka svänga ihop ngt lite kort här ^^


först och främst så började vi 8, nationellt prov i engelska. vilket innebär att jag måste upp SENAST halv 6 för att hinna göra mig i ordning. jag vaknade halv 7. då är det tio min innan jag MÅSTE gå hemmifrån. och jag kunde ju inte ens ta ett senare tåg pga nationellt prov! jag kan inte missa nationellt prov!! så jag klarade väl av det med, efter att ha spenderat fem av dom tio minutrarna med att leta efter min neccesär som jag glömt hos pappa förra veckan vilket jag mkt väl vet om. ...

provet gick bra, det va skriva biten, väldigt lite, ganska lätt. jag skrev om musik, vad den betytt för mig osv. helt okej blev det :) 

resterande delen av tiden spenderades i kafeterian, typ. jag köpte ett kindeägg x3 och fick en stämpel i den, en liten ring med en blå stämpel i forn av en tass. så jag sprang lyckligt omkring och stämplade alla människor som va mina vänner med en sån :D snart hade majoriteten av typ alla i centralkapprummet en xD oooch igelkotten, oscar :3  men ingen annan lärare va lika cool :^

sen blev jag helt överumplat övertalad till att vara med på lanet nästa vecka. vet inte riiktigt hur det här gick till men aja. jag har tydligen bokat plats mittemot sandra på ett lan som varar i TVÅ FUCKING DAR! överväger att åka dit på onsdagen, va med tills torsdag och sen dra därifrån till pontus där hilda, sebbe, jonnie och han lanar, vilket verkar ganska kul och det vill jag vara med på! D: men fan. först lan med skolan en natt och sen lan hos pontus en natt, sen parkour, sen torget, och sen bowling med pontus, hilda och sebbe. den helgen alltså. den blir inte nådig. och så måste jag bestämma mig! jag hatar när jag måste bestämma mig xD har sån jävla beslutsångest för typ allt!


men efter att ha kollat på trashockey:



 


köpt ett kinderägg till, fått en ny stämpel som jag blev överlycklig över och sett på när Anton från min tyska-klass bombaderat fåret med sånna stämplar i nacken:  så vart det dags för tyska. mindre kul. smurfen ville inte ha någon stämpel och jag va allt annat än taggad för att snacka på tyska. blääh! men det va lugnt, för sen hade alla på hela skolan ledigt då det va fotbollsmatch, eleverna vs lärarna, vilket blev 3-3. det va väl kul, I guess. inte lika roligt med de där matcherna längre nu när det är så jämt xD 


sen var vi tydligen tvungna att lära oss hur man livrädda en människa, anid försökte ta självmord:



 


vi va alla djupt facinerade som du hör. efter detta sjutsade irene mig hem till henne och fåret + erik hem till erik, typ x) jag och irene däremot tjötade lite, käkade lite och sen körde hon mig och grabbarna till parkouren x) min första riktiga träning ikväll ju! och den skulle spenderas utomhus... inga fluffiga mjuka madrasser här inte! nej nej! här var det the cold hard ground.. men det gick bra :3 det va skitkul x3 jag övade på att gå på lina, vilket gick hyffsat de gånger som ingen annan jävel sparkade på linan, puttade på mig eller typ, KASTADE EN MOTHER FUCKING SKO PÅ MIG NÄR DET GICK SOM BÄST! >.> trodde ett tag jag skulle strypa erik, men sen kom albin och kastade en näve löv i nyllet på mig så det hamnade överallt, inklusive i bh:n, så jag bytte kurs och skulle ha ihjäl albin iställe. om jag inte varit barfota hade det kanske lyckats. kanske. men jag hämnades sen genom att kasta snö från ishallen på fjanthögen. det gick brååååh xD


vad hände mer? jo jag försökte klättra uppför en vägg, det gick inte fullt så bra men jag lär mig :3 sen fick jag försöka ta mig uppför ett räcke mitt i en fucking stentrappa, på huk. DET va läskigt och skitjobbigt. kramp i fötterna hade jag sen kan jag ju meddela, men jag klarade det! :D tränarn är asbra och ser till att pusha precis lagom och jag blir så jävla sur på mig själv när jag int eklarar något och vill bara testa ännu mer såååå till slut ska jag nog ha lärt mig det här ocks.. ;) ska bli kul imorrn bara, torget och den träningsvärken som kommer bli, tjohoo... btw, klockan är halv tolv, jag är SÅ rebellisk. 


nä men seriöst, jag pratade med hilda lite sådär lugnt och fint men så skulle hon sova och precis då så ringer Robin av någon outgrundlig anledning så då skypade jag väl lite med han och Daniel under tiden som jag försökt blogga det här så om jag helt plötsligt hoppar över något ord eller bokstav någonstans så vore inte det särskilt konstigt. multitasking har aldrig riktigt varit min grej alltså... men det är lugnt, grabben pratar mest med sig själv och skulle dessutom hämta mat nu såååeeem, jah. jag ska sova! natti natti!<3




...sandra spammade mig helt lägligt ikväll... fuck off ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards