Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 13 maj 2013 23:20

Jag har skrivit så mycket idag att jag nästan höll på att glömma bloggen! Jag fickk nämligen ett sånt där anfall av att skriva något igen men nu tröttnade jag på att aldrig ha något att skriva om så jag lade upp en status på fb och frågade. Trodde väl kanske inte att någon skulle svara för det brukar folk inte göra men jooo då...



Först hade jag tänkt välja ett förslag men för det första visste jag inte vad jag skulle välja och för det andra kändes det elakt att bara dissa de andra så jag bestämde mig för att skriva om allihop. Japp. Det tog lite tid och jag fick fundera en del men en utmaning va nyttigt x) här är den btw ^^ Liten förklaring; Destiel heter shippen mellan Dean och Castiel, Castiel är en ängel och båda är karaktärer i serien Supernatural. Kapten Bulle är karaktären jag skapat åt Johan x)

Melinda (en av mina parkourtränare) verkade tycka rätt mkt om den så får den fler positiva reaktioner kanske jag gör om den x) oh, och robin gillade den också, iaf den biten där han va med, den självupptagna jäveln ;)


Idag har jag haft svinont i nacken så tror jag sträckt den eller nått, det är de mest irriterande känslan ever iaf.


men jag och min Sofia + Amanda K har knatat omkring på stan, vi tvingade Sofia att köpa ett par skitsnygga byxor som hon verkligen passar i och jag köpte någon läskig fraputino-sak... Idk men aja! xD juste! jag tog ju en hipsterbild på det, varsegod! 


(det va en leksaksutter i kinderägget x3)


och sedan tyska där vi fick skit från läraren typ hela tiden för ingen orkar jobba x) våran klass är nog den sämsta ever xD


sen på religionen osv så kom Max och Albin ut med att dom var gay ihop (alltid shippat dom) och sen fick vi gå tidigare så jag spenderade hemresan med att lyssna på albins kompisar göra narr av han och hans familj, ganska underhållande men också smått obegripligt xD vänskapen han har till människor, jag förstår den inte, men aja! x)


ikväll har jag druckit oboy, käkat popcorn, tjötat lite med johannes och gnällt på honom för han är ingen bra gayfriend. han blir inte tilräckligt exstasad eller upprörd över mina glada nyheter och mitt gnäll! vi måste jobba på det här... jo och så kollade jag på film, Ted, närmare bestämt. För ja, jag är smått efterbliven som inte sett den förens nu, helt min typ av film dock, fucking störtskön xD


men nu e jag trött så dags att sova, natti natti!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards