Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 5 maj 2013 23:15

fuck. kom på rätt sent att jag inte bloggat idag ju! inte för att det finns så mkt att säga. jag drygade bort hela förmiddan, skaffade mig huvudvärk, jobbade en timme med samhällsgrejen och kände mig så duktig att jag var tvungen att ta paus för tumblr. sen åkte vi till min bror och åt asgod mat som hans tjej sara lagat med disneymusik i bakgrunden och firade att han fyllt år typ. Lovis underhöll oss alla med sin nya förmåga att inte bara skåla och säga "mer" utan också med tillägget "vin" .... det går utför tidigt för den ungen....

sen uthärdade jag resan hem, fortfarande med huvudvärk och den här gången intill en grinig Lovis som helt och fullt tror att hästar gnäggar i den där ljusa tonen... >.>

hade velat gå ut och gå eller nått nu när det är så gött väder men vi va inte hemma förens vid nio och eftersom morsan tror jag ska bli våldtagen i vår egna trädgård är det inte ett alternativ att gå ut och gå vid den tiden. bollocks.


aja, jag ska väl försöka sova nu eller nått, kan bli spännande x) drömde mardröm förra natten btw, länge sen jag gjorde det. lite synd, mina mardrömmar är alltid så fantasifulla. en gång var jag i en fabrik fast det va typ som ett tv-spel och jag försökte hitta ut ur banan där stora öppningar i golvet som ledde rakt ner i ngt som var misstänkt likt helvetet med all dess eld och mordvapen och grejer öppnades och stängdes hela tiden. överallt var det pokemon som skrek i smärta och skräck när de föll ner i dessa öppningar.... inatt däremot minns jag inte vad jag drömde längre! xD något om att jag var jagad och inte fick luft, jag fick övertyga mig själv om att det var en dröm och räkna till tre för att vakna. ett knep mamma lärde mig när jag var liten, hade mardrömmar BETYDLIGT oftare då x) men då kunde de vara riktigt kul! när jag va sjuk t.ex och hade feberyra brukade jag drömma en och samma dröm varje gång. att mitt rum var superstökigt och fönstrerna samt dörren öppnades och stängdes häftigt, det var så mycket ljud och allt var bara kaos runt omkring mig där jag satt ochs nyftade i sängen och sen poff, var allt kliniskt rent, dödstyst och stilla. och sen blev det kaos igen. så höll det sen på och hoppade fram och tillbaka och det skrämde skiten ur mig..... what a pussy. mardrömmar om städade rum wtf.


sova var det ja! vi höres!<3


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards