Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 2 maj 2013 21:29

jag vet inte om jag vill att alla ska veta precis ALLT om mig eller om jag inte vill att en enda jävel ska sticka sin näsa i någon del av mitt liv över huvud taget.


idag va en seriöst onödig dag.. på engelskan så diskuterade vi i grupper om böckerna som ingen läst och ämnen ingen hade någon lust att diskutera. sen SKULLE vi haft matte men det va såpa-bandy uppe vid övre hallen så den gick alla på istället :3 vi fick väl en hel drös läxor istället som ingen kommer göra^^ det här är såpa-bandy btw:



 


de hölls en hel del mer aktiviteter där upp med, bland annat smiska fisk. det va betydligt ... vänligare sist jag såg det... xD nu hade dom inga äpplen så de fick ta små bitar brownie och det gick inte längre ut på att slå den där stackars brownie-biten så långt som möjligt, "sikta på öat och klappa till ordentligt" va slagorden sååå ... ah, det här är smiska fisk, bäckäng-style!



 


sen va det oätlig mat i skolan, as usual, och vi hade typ fyra timmars rast så jag släpade med mig min sofia till subway, we both know you love it ;) och jag fick en glass på mc donalds efteråt så då va jag lycklig :3 med den i handen så knatade vi ned till viskan för att kolla på båtracet, vilket inte alls va så häftigt som alla hade taggat för. en liten sträcka på typ femtio meter och så tre båtar åt gången. en tjej blev islängd dock, det va lite kul :3 


fick träffa Martha (Anki's) kille också! vi kom överens om att kalla martha för Anki istället för ankan så han blev godkänd! och tydligen går jag under namnet som "den berömda bosse" .... jag kan leva med det. rätt lugnt faktiskt.. ;)


sen väntade vi på historian en bra stund, fjanten fick för sig att springa iväg med min sko för att kasta ner den i trapphuset, historian är på tredje våning. jag skulle flått honom levande. vilket han nog insåg och höll sig sen borta. men inte särskilt länge, tågresan hem skulle jag åka med sara och då våldgästade han oss också. och som vanligt när mina vänner träffar varandra så bondar dom omedelbart genom att gadda ihop sig mot mig. >.> splendid. nä men det va rätt lugnt, jag fick ju hänga med hem till sara igen! hon kom hem från sjukhuset i förrgår så jag har saknat henne :/ dock varade det inte särskilt länge för hon fick åka in akut ikväll med.. får väl se hur länge det varar den här gången. 


väl hemma så har morsan fått för sig att jag är den enda människan i det här huset med hår. så allt hår i duschfiltret måste ju tillhöra mig och vara mitt fel. alltså ska ju jag städa det. ehm, nej. nog för att jag inte är särskilt fin i kanten men somliga saker .. asså nä. de får snart ge sig, ja får skriva en lapp eller nått, en påminnelse; "sorry to break it to you, men jag ÄR ingen husalf. btw så har ni gett mig kläder sooo TOO BAD!"


sen tyckte pontus att han, jag, hilda och sebbe ska bowla på lördag. vilket kan bli spännande för jag ska till torget då, isf blire snabbt hem, byta om och sen övertala någon stackars förvirrad själ (antagligen Age) att köra mig till alingsås och sen nästa, ngt mindre förvirrad själ (a.k.a. morsan om jag hinner fjäska tillräckligt) att köra hem mig.


men nu har jag visst en historia-uppgift som måste göras och lämnas in så tjoohoo! kul! ... aja, anywhore, godnatt era fjanthögar!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards