Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 16 maj 2013 22:43

Jag måste verkligen jobba på mitt morgonhumör... nog för att min sovmorgon nu blivit förstörd för ANDRA gången den här veckan för att inte tala om hur vidrigt de har förstört mitt rum så tror jag snickarna är rädda för mig...


Idag var det äckligt varmt. Och det blåste. Inte precis min kombination av väder så inte nog med att hela min morgon var förstörd så visste jag att idag skulle bli en påfrestande dag. Mycket riktigt, idag hade vi sista matte-lektionen innan np och jag hade bara fokus nog att jobba ungefär fem min... stabilt.. sen var det fullkomligt oätlig-grönsaksfylld-snorsås med macaroner i matsalen idag. woohoo... 


och vet du vad?? sen hade vi min absolut värsta mardröm. Tre timmars historia, i sträck. Visst med en 20mins rast men allvarligt skojat. Det måste räknas till barnmisshandel annars vet jag fan inte vad som gör det. Fy faaan!


Det här med bloggandet har verkligen blivit som ett jobb, sköter det i varje fall ungefär en miljon gånger bättre än någon läxa jag nånsin fått. 


När man ÄNTLIGEN kommit hem bara för att se att mitt rum blivit lite mer obeboeligt än innan så fick jag sätta igång att slå in Hildas present :3 det tog sin lilla tid vill jag lova men fasen va bra det blev :3 :      *stolt* när jag kommer hem på lördag eller nått kan du få veta vad det är för seriöst, jag (och sara, fucking hell, sara och hennes presenter alltså...) ger dom bästa presenterna!! x3


men nu ska vi se om jag inte kan bestämma mig för om jag ska äta ngt eller borsta tänderna. i vilket fall, bye bye folks!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards