Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 18 maj 2013 23:45

*vägrar inse det faktumet att det paserat tolvslaget och bytt dag så ändrar lite i inläggets tid-sak*


Jag får nog helt enkelt inse att jag kommer vara mer eller mindre handikappad varje helg hädanefter. Idag har det tydligen varit ryggen och axeln som tagit stryk så känner mig som en gammal gubbe x) Men det är lugnt, det som inte dödar det härdar!

Idag har jag stått på torget hela dan och det har varit hur mycket folk som helst! Pappa och Erik kom förbi en stund men hann knappt säga hej för det har varit kunder hela tiden... fortsätter det såhär kommer jag ju verkligen vara blomexpert sen, inte bara det folk förväntar sig alltså..

Sen hem, sova/dryga nån timme, prata med Etta en stund. Hon har ju då lyckats hamna på sjukhus för någon hjärninfektion eller nått sånt bajs och jag svär, nästa person som ringer från sjukhuset kommer jag lägga på i örat för. Kan ni inte bara sluta upp att må dåligt, allihop!! D: oh well, de ska bli bra igen. Resterande delen av dagen/kvällen har spenderats hos Hilding med Spotnick, Seth och Hanna :3 Jag och hanna träffas ju i princip aldrig nånsin så det va skitkul, vi har flummat runt MASSOR! men det har varit så VARMT! Helt sjukt! och så har jag ju varit tvungen att kolla på eurovision (jag har säkert stavat fel) song contest. du fattar inte riktigt mitt hat mot den där skiten sen de började släppa in sån fullkomlig bullshit som sean banan. där var liksom måttet rågat och jag vägrar se på det. men ah, som sagt, ikväll blev jag tvingad/mutad (seriöst, chokladtårta, vem säger nej liksom?) och jag höll på danmark för hon va så satans fiiin! OwO och Ungern för deras bidrag såg så coolt ut och lät hur soft som helst. Så ah, det gick väl bra^^ men i slutet va vi alla så trötta att vi typ sov där i soffan... även om jag mycket, mycket hellre gått på promenad ska det bli olidligt skönt att sova. Jag skulle gått en sväng om jag inte haft så ont i kroppen, kom på att det nog inte skulle bli så trivsamt ändå x)


Många saker kan man anklaga mig för. Jag vet att jag får uppfattningar om människor aaalldeles för snabbt, även om jag är helt öppen för förändringar i sånna frågor så har jag lätt för att "hata" en människa baserat på bara ett samtal med den. Men om jag ger en komplimang, så menar jag det. Jag har inga listiga baktankar eller fnissar sen bakom ryggen på dem. Har jag något snällt å säga kommer jag (förhoppningsvis) kläcka ur mig det and you better believe it för jag strör inte ur mig dem bara för sakens skull, även om jag hatar dig lite egentligen. I min värld kan man inte ljuga. Ingen människa lögnar och om jag kommer på dem med att ljuga är det säkert bara jag som gjort ett misstag, försvarar de sig sedan med ännu fler lögner kommer jag tro dom blint, oavsett vad, i princip. En mindre bra kvalitet jag har, så blåögd...


nu är jag så trött så ögonen går i kors och min text blir bara flummigare och flummigare... Men andra ord, see ya!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards