Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 4 maj 2013 23:26

asså shit... den här gången har jag verkligen blivit överkörd av ett tåg. jag svär. jag flyttar mig inte en meter längre än nödvändigt ikväll.. och då vill folk att jag ska dit och kolla på film!! fasoner.


nä men seriöst idag har jag varit så jävla off och trött på torget så nä. det gick sådär. age tyckte jag va tråkig som va så seriös och idiotförklarade han för typ alla hans skämt och ah, jag fick inte gjort såå mycket... men jag överlevde! utan att strypa någon av alla de oförskämda tanterna. dock råkade jag kalla en dam för tant. som tur va så är typ alla halvt döva så hon hörde mig inte x)

när jag ÄNTLIGEN kommit hem så tänkte jag bara lägga mig på sängen och typ ... sova.. men näää, då ska alla människor prata med mig och jag kommer på allting jag måste göra och ... jag somnade och vaknade någon timma senare alldeles kallsvettig och förvirrad. hade ingen aning om vad det var för tidsrymd eller var jag va någonstans. bra där sofia, bra där.

sen när jag kvicknat till tyckte sebbe det va en utmärkt ide att hålla mig sällskap när jag redigerade film, så det har jag väl gjort hela eftermiddagen typ. det och hungrat halvt ihjäl förstås. äter inte så mkt lunch på torget och ikväll kom inte morsan hem förens typ halv 9, jag va redan där döhungrig. och så visar det sig att hon gjort sallad. sallad med bara massa kaninmat och burk-räkor och konstig ravioli och oljor och näää... så jag svälter ikväll. typ. inte alls. men min mage protesterar så vilt att ibland undrar jag om jag inte kommer avlida ändå. vi får se. ;)


varför är det så att alla jävlar blir så sjukt sociala mitt i natten?? det är ju inte en person som får luft framåt tolv-tiden... jag sover liksom då... :( iaf vanliga dagar, imorgon är ju då ett utav de här ytterst sällsynta tillfällena då jag har sovmorgon, så då är det lugnt. så aah, jag har försökt redigera lite film samtidigt som jag lyssnat på sebbe och hans kompisar stefan och kevin när de spelar lol, vilket tro mig, är betydligt roligare än det låter x) så som de håller på, och med jämna mellanrum kommer det en liten fråga om vad deras stalker (alltså jag) sysslar med och om jag vill komma och kolla på film och käka popcorn. men det övergår snart i skämt om vem som har sex med sin hund osv. om jag fortsätter umgås med den här typen av människor på det här viset kommer jag aldrig kunna vistas bland civiliserat folk mer....


måste verkligen sätta igång med samhällsuppgiften också, får försöka få tummen ur röven och fixa det imorgon innan vi drar till olof för att fira hans födelsedag. men då missar jag min springning imorrn också... nä.. nä det får jag lösa på ngt vis.


aja är det något jag vill säga om dagen eller? nä, för mina helger är fett tråkiga, mot tumblr!!


ps. fick passa en hund på torget idag medans tanten handlade, och trots att det va en sån där lite jobbig sak så va den rätt söt.



but then there's my cat......


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards