Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 9 maj 2013 18:05

åh herre gud... börjar jag alla inlägg med det? ah, jo, vänj dig för det här... det här är inte det smartaste jag gett mig in på.... har kommit fram till att jag ska hämnas på sandra en dag som övertalade mig att hänga med på det där lanet. efter att jag lagt upp inlägget igår gick det praktiskt taget bara downhill completely.... Jag dricker aldrig och har därför inte varit full, men en natt med endast godis och energidryck i ett litet rum av sköna typer kommer utlösa ett flumm-anfall så brutalt att jag nu spenderat oräkneliga timmar med att förtränga det... jag visste att det skulle gå åt helvete när albin och max kommer tillbaka från ica... albin hade sin plats på andra bordet, rakt framför näsan på mig, så han ställer ner något  tungt på bordet, jag tittar upp lite kort men måste sen kolla igen så jag säkert sett rätt på det heLA FLAK MED ENERGIDRYCK han just ställt dit. men sen kom sandra och smällde upp en fet jävla tv framför näsan på mig;


 




så även om han hördes mycket väl och mycket ofta såg jag han iaf inte ;)


- Det här är så du är full, eller hur??

- *flinar stort och nickar lyckligt*

- Fast du kommer ihåg allt sen. Det är en extrem fördel!


huuuur?! hur är det en fördel!? det innebär bara att man typ hatar sig själv morgonen därefter för man vet att det bara är en tidsfråga innan allt hamnar på fb eller något annat spännande ställe...


Nä men jag spelade väl lite lol, inte jättemycket men lite och red dead redemption ofc olagligt eller nått sånt tjaffs att skjuta en snubbe i ögat, döda min häst, hota en annan med kniv eller skjuta en ko.... men det va värt! efter det spelade jag inget mer den natten, inte på min dator iaf, jag va med på mario bros turneringen (
  ) och suicidade tillräckligt många gånger för att bli helt utklassad, wonderful! i övrigt sprang jag mest omkring, iriterade människor och va alldeles fascinerad över att jag va vaken 6 på morgonen! jag har nog aldrig varit vaken så många timmar... och är garanterat inte skapt för det. nog för att vi fick tacos där men sen har det bara varit choklad, snören, sura bilar, sockerdricka och energi-dryck. jag är en sån där typ som har migrän i släkten och måste äta ungefär samma tider och sova ungefär samma tider. den här natten påverkade mig ... nu är hela jag i obalans, mat är näst intill otänkbart och ah... jag gick omkring hela tiden för så fort jag satte mig ner så kände jag hur kroppen började försöka slappna av inom loppet av cirkus 3 sekunder. utom när jag fick tråkigt och satte mig vid Hampus skype och skrev till Albin och Max... nog för att jag va tillräckligt smart för att inte skriva till någon annan, utomstående, så va det jag skrev inte precis vettigt. jag minns ngt om att jag skrev love 96 gånger och fuck you ungefär lika många och sen lyckades få ihop något om en champinjon med en fitta som albin skulle ha sex med. den grabben har screen-shottat allt så om han inte också glömt det (vilket han förhoppningsvis har) är jag rädd för att fler kommer få se det. jag satt och sa att jag skulle få ångra det. jag var så väl medveten om att det jag gjorde skulle jag sent få glömma och ändå. ÄNDÅ gick jag inte och la mig.... när det går så långt att både max och albin säger att det nog är bäst om jag går och lägger mig nu SÅ LYSSNAR MAN PÅ DET!! men neeej då, inte jag inte. jag höll på någon timme till. å andra sidan va max på ett jävligt bra troll-humör han med, 20 över 4 brainstormade han ideer som:


- Jag vet!! Jag har en aasbra ide!! :D :D Vi ringer Erik! 

Nej, nej, vi DÖDAR Erik!! O.O

- What!? xD

- Fatta hur förvånad han kommer bli!! Snacka om mindfuck när han går och lägger sig, och sen inte vaknar mer!! Hahahahaha, vilken min det ska bli! xD


...jaa...juste...

dock så började jag känna hur kroppen skulle kolapsa vilken sekund som helst typ fem i 6.. så jag smsade irene och meddelade att jag kanske skulle må bra av att sova lite nu.... det va den längsta kvarten i mitt liv. allvarligt talat, jag har aldrig vart med om något så drygt och då har jag haft både matte och historia x antal gånger.

men sen kom jag iväg och sov hos henne från 7 till halv tolv innan det blev dags att åka tillbaks, samla ihop mina saker och ta två tåget hem. inte för att jag fick vara hemma särskilt mycket längre än att jag precis hann äta, duscha och packa om. för sen bar det av mot nästa lan xD det jag är på nu! Hilda, Pontus, Sebbe (Seth) och Jonnie började visserligen sitt lan idag så de är betydligt piggare än mig som sitter här och gäspar stup i kvarten men det kan nog bli kul det här med! x3 Hilda tycker vi ska käka både tacos och ben and jerry ikväll/natt men vet inte om jag hunnit komma överens med mig själv tills dess x)


ja du, är det något mer jag vill ha sagt? pontus har redan hunnit mordhota mig med en matkniv så ska väl försöka få klart allt skrivande för ikväll, soo see ya!<3


oh jo, and btw, hoppade ut till den yttre världen typ 3 på natten och mobilen hoppade då ut fickan så nu e glaset sprucket... yolo right?

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards