Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 15 maj 2013 22:04

Det var något jag faktiskt skulle säga idag men nu har jag glömt vad det var.... Oh well, så går det väl när man är astrött jämt. Sov typ två timmar förut (då jag btw drömde väldigt awkward och ah. jag va en galen kattmänniska. som gillade en nörd iklädd pyjamas och tandställning. PLOT-TWIST; det va min framtid) och har kommit på att jag ska sova på soffan ikväll. Imorgon har jag sovmorgon och JAG TÄNKER INTE MISSA DEN IGEN! shit asså jag måste gå och lägga mig direkt efter det här, det här funkar inte... iaf, jo så idag hade vi lite mer nationella prov, för det är ju så himskans kul. Men jag ska inte gnälla, engelska läsa och höra är rätt chill, rätt enkelt så^^


Men mellan proven var det ganska drygt, även om vi hade pausunderhållning:



Vi är alla mycket stolta över dig albin. Mattis:


- Åh kolla! En bög! :D


asså den här klassen....


iaf, jag och min sofia beslutade oss för att knata runt lite på stan och ta en fika för att fira våran namnsdag (som btw INGEN ANNAN gratta mig för >.>) så efter lite om och men lät hon mig bjuda henne på glass :3 så när vi satt där i godan ro, tjötade om lite av varje (på mc donalds alltså, för det är där classy people fikar) så kommer albin av alla människor inrusandes >.> så då tog jag väl tåget hem med den pallefjanten, sov några timmar och tog inlinesen hem till sara. för nu har de sopat vägarna :33


där borta gjorde vi inte mycket mer än att sitta på tumblr ihop och prata om allt vi missat sen sist vi sågs, vilket va åt helsike för länge sen, typ i... fredags!! men sen fick hon extremt damphumör och när jag kom tillbaks från toan satt hon och fnissade hysteriskt. Naturligtvis, facerapes. Detta resulterade i att jag nu är klassad som klassens lebb.. går bra nu!


För er som inte tror mig när jag säger att jag är socialt handikappad har uppenbarligen aldrig försökt gilla mig, alltså gilla gilla, tänk dig en apatisk fisk som fått talförmåga. och kan smsa. *fortsätter planera mitt liv i celibat*


Age ville att jag skulle skicka en bild förut, så jag skickade en bild av en av älgarna som är på mina gardiner (just don't ask) och skickade den. då blev han sur och sa att jag skulle skicka en riktig bild så jag skickade   tydligen så dög inte den heller, aldrig blir den grabben nöjd va fan


aja, time to sleep, bye bye!<3


Jag tror du söker mer än du ser

men jag ser att du ler

och jag tror att du tvivlar...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards