Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 23 maj 2013 21:46

Hittade min gamla spellista över musik som skulle vara med när vi åkte vagnen i slutet av nian... shit alltså. det va ETT HELT ÅR sen... om någon nämner skolavslutning för mig nu får jag seriöst panik-känslor... jag. vill. inte.


Idag fick jag faktiskt min sovmorgon :33 det va inga snickare här! :D imorgon går jag upp innan de ens kommit hit så det gör inte så mkt x) 

På historiaprovet gick det väl hyfsat^^


shit... jag tror jag börjar tycka om dubstep. jag hatade verkligen skiten förut.. och så har grabben fått mig att tycka om ett band vid namn Infected Mushroom.. Iaf lite. Och med grabben menar jag nicklas, va med han i eftermiddag nämligen x) Det hela började med den här U r so fucked som jag faktiskt gillar en hel del! inte okej det här... inte alls okej... men så va det ju å andra sidan med rapp också, jag haaaatade rapp, nästan lika mycket som jag avskyr screaming (mår typ seriöst dåligt av screaming... kan ha något med min känslighet vid när människor är arga på mig å göra...) men sen lyssnade jag lite på eminem och vipps, så gillade jag det med x) men blööh! jag behöver hitta någon cp-låt som jag kan ha i den delen av min parkourfilm där alla failsen är också.. det kan bli kul det här när det blir klart någon gång nästa år.. suck..


det va najs dock, att äntligen få träffa den lilla tölpen. svinlängesen nu ju (ja, nu är det ett ord), inte för att jag vet vad mer jag ville säga med det... jag har inte mycket att skriva om idag! Fast det är nog bra, med tanke på att jag ska sova om 8min... och där försvann den tiden..! Det här är varför jag aldrig tar kontakt med människor! Det är för roligt att prata med dem så jag kan inte sluta och så försvinner all min tid och vips är klockan 12 utan att jag ens gjort något! D:


därför säger jag nu hej då! natti natti!<3


btw, fick den här skickad till mig (av nicklas då)... han tyckte den videon va så jävla cool (håller med), tillsammans med den några andra filmer med några dockor som slaktade en dock-katt eller va fan det va. någon mer som är lika störd som jag, frågetecken.


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards