Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 21 maj 2013 21:56

Jag börjar bli rätt trött på att ha ont i hela fucking kroppen och vara smått handlingsförlamad så fort jag gör något... ont i röven... ont i vaderna... ont i fötterna..  men skit i det nu! idag har vi ju haft nationellt prov i matte dåra och det är ju meningen jag ska sitta här som ett nervvrak och säga att jag ska få F och blablabla... men det är tråkigt så för att vara lite hipster så tycker jag det gick rätt bra på provet^^ speciellt med tanke på att jag inte övat! dessutom var sista delen så sjukt mkt lättare än första så plockar förhoppningsvis lite poäng där :)


Age skickade åter igen en bild till mig av när han sitter på toa:  så jag svarade med mitt mästerverk:



Vi hade sexualkunskap i två timmar efter proven. Då blir det så. Btw, svampen där uppe ska föreställa en penis...


Idag har varit alldeles perfekt väder, inte för kallt och inte för varmt och inte överdrivet med blåst! :D dessutom regn därimellan även om det va lite väl häftigt imorse när jag gick upp. Vi vet alla hur jag är på morgonen och jag skojar inte när jag säger att det va regnet och inte väckarklockan som väckte mig imorse... att det vräker ner har fått en helt ny innebörd...


Men! Anledningen till att jag har ont lite överallt den här gången är faktiskt inte parkour! Idag har jag nämligen ridit för första gången på typ ett år... Spännande.. x) Nä men stack till syrran efter skolan och bestämde mig för att kolla med grannen, Malin om jag inte kunde rida där och det gick finfint. Så jag red en ung sak vid namn Gift (alltså present på engelska) troor jag, han här iaf:



med westernsadel och allt ;) en nervig sak vill jag lova! Allt vitt va livsfarligt och gissa vad som ville köra om på vägen hem när vi äntligen lyckats varva ner?? En vit jävla bil. Men det gick bra! Dock gick det inte lika bra när vi skulle galloppera och jag gjorde en felbedömning så helt plötsligt dyker det upp ett lite mörkare parti buskage i vägkanten, då han redan bockar asmycket i galloppen och sedan sneddar för det mörka buskaget samtidigt... så satt jag inte kvar längre. Knöcklade till axeln lite men det gick bra^^ fick leda honom förbi det några gånger så hade den fobin släppt också sen va det lugna puckar igen! tills en anka flög upp precis intill honom, då va det också lite kämpigt men åkte inte av då iaf xD


hemma hos syrran igen tyckte jag hon kunde fläta mitt hår så det blir sådär lockigt, för sånt gör ju systrar. right? ah hon hade ingen toffs iaf så det sket sig. seriöst skojat, vilken vettigt funtad kvinna HAR INGEN TOFFS?! jag sätter nästan aldrig upp håret och jag har en miljon toffsar!! Tufs. Det ska min någonting heta när jag får en. Min katt kanske? behöver komma på något snitzigt namn till råttan jag ska ha när jag blir stor också. Måste mamma-säkra mitt framtida hem ju, då skaffar man råttor, tama givetvis ;) Scrabbers kanske? xD


men nu är jag trött och vill sova! synes imorrn folks!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards