Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 8 maj 2013 19:05

Eftersom jag är en så trogen, duktig och fantastisk bloggare så sitter jag här nu och bloggar innan lanet börjar för att jag inte ska missa en dag. jag är väl för awesome? ;) nä men seriöst så kommer jag ha för mig så mycket skit de närmaste dagarna och sova typ ingenting så för att över huvud taget minnas någonting alls tänkte jag att det va lika bra att se till att blogga ordentligt. både här och på den andra bloggen.


jag tror det kan bli fett najs det här, sandra kommer vid nio sen och typ alla här verkar vara trevligt folk, me gusta!


men för att berätta lite om min dag, som inte är hälften så najs vill jag lova! först och främst lite mer sexualkunskap på morgonen som jag spenderade med att förudmjuka faatima. All jävelskap som hon vanligtvis säger fick jag upprepat inför klassen... >:D vilket hon inte var sen att hämnas på men aja^^


på matten bestämde jag mig för att faktiskt ägna min uppmärksamhet åt skiten men det var ju ren lögn. hon gick igenom någon A-uppgift från förra årets nationella och helt seriöst, jag fattade INGENTING. det va något om primtal och delbarhet och hitta något tal som var så litet som möjligt och delbart med alla siffror från och med 1-9 och hon började dividera och multiplicera och grejja och ha sig... jag tror jag talade för majoriteten av klassen när jag meddelade att jag fattade noll och undrade va fan det va för hokus pokus han sysselsatte sig med... hon, det är en hon. ups. iaf, hon ignorerade det lite smått och fortsatte förklara för den lilla minioritet som faktiskt begrep något. 


*känner hur min rygg och röv kommer bokstavligt talat ta livet av mig efter det här, matsals-stolarna = inte världens goaste...*


sen tyska, muntligt. om vi säger såhär.. ingen gick ut från det där rummet och log... frida peka fuck you, albin ville skjuta sig själv i nyllet och jag övervägde att strypa något för du vet, det är min grej. läraren sitter bara där, denna smurf, dagen till ära helt klädd i svart och stirrar ondskefullt på en. rör inte en min och man bara väntar på att hon bistert ska säga ngt i stil med; "ja, det här gick ju inte så bra" fast på sin fullständigt obegripliga tyska. fun fun. jag och bobby hade smärre panik-attack och ah, det gick väl som det brukar gå för oss F-barn xD


sen ställde de in samhällen för de som inte hade nationella i engelska kunde då åka hem vid lunch. dock gick jag och min sofia på samhällen och sen skulle jag ha np med faatima på eng. men en sak i taget, vi va några st, typ 7tjejer eller nått, som gick på samhällen och jobbade lite och tjötade en hel del. det va chill, igelkotten va väldigt chill då vi ju egentligen inte ens behövde vara där. jag satt och jobbade på min bröllopsdikt till syrran med musik i öronen helt fridfullt då sofia puffar försiktigt på mig...


- ..?

- Selma pratar om monarki...

- Jahaa..? *ser hur hon och igelkotten är mitt uppe i en argumentation om ngt*

- Och omskärelse..

- Va?


och sen hör jag vad de pratar om... Selma har just sagt att monarki är precis som omskärelse och därför borde det inte finnas.


- Vad har omskärelse med monarki att göra?!


oscar (igelkotten, min lärare alltså) utbrister då med ungefär samma min som mig:


- Ja! Det va precis vad jag tänkte! xD 


hennes argument, som visserligen tog sedvanligt lång tid att få fram:


- Monarki är en tradition, vilket omskärelse också är så därför ska vi inte ha monarki!

- Men om det är för att det är en tradition kan du ju inte ha jul heller!

- Jo för det är inte ont i grunden!

- Men varken monarki eller omskärelse är ju skapat för att enbart jävlas med folk! De som utför omskärelse tror ju helt och fullt det är något bra!


men nope. om jag säger att vi drog igång ganska brutalt såå ... ah.. rosalie spelade in oss, när jag får den filmen kanske du kan få se, om jag inte låter alltför bitchig xD


engelskan va helt tvärtemot tyskan, marie satt coh log lite fridfullt samtidigt som hon tittade uT GENOM FÖNSTRET! ... men det gick bra, sa bara fucking en gång och faatima betedde sig åtminstone majoriteten av tiden ;)


efter skolan shoppade jag proviant med sandra, drog till irene en snabbis och sedan återgick till skolan för detta lan dåra. anledningen till att jag lägger upp det här inlägget åt helvete för sen är för att jag blev avbruten mitt i skrivandet av .. typ... spel.. och sånt. helt sjukt. helt sjukt alltså. nä men seriöst, fett najs är det! soo see ya bitches!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards