Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 11 maj 2013 20:22

Jag får nog helt enkelt inse att jag kommer vara alldeles mörbultad och jobbig några lördagar framöver.. Idag är det nacken, höften och röven som tagit stryk, det jag landade på igår alltså.. x) nacken är jävligt jobbig, och att jag inte riktigt kan sitta ner på vad som helst.. Sen har ju Age inte precis varit någon stöttande hjälp då han spenderat dagen med att slå mig på höften, vara så maximalt irriterande han bara kan och sen göra något snällt så jag inte har mage att vara arg på honom! >.>


Somliga blir sura för att jag lägger upp min blogg på fb hela tiden och andra tycker det är jobbigt när de inte blir påminda om mina inlägg. Vet inte riktigt vems sida jag står på.. x)


Nä men när jag gick upp imorse tyckte jag väl det gick hyffsat. det va sen... när jag hört hans dåliga skämt och allt började göra ont, som det började bli drygt x) men han har uppgraderat sig nu! förut fick jag ju sånna här när han gick på toa:    idag fick jag den här istället:    såå ah. underhållning gott folk! :D


När jag äntligen kommit hem hade jag typ 10min på mig att göra mig i ordning, Age hade lovat att köra mig men ville hem så jag skulle snabba mig. så lyckades väl duscha och komma iväg för att Bowla med Hilding, Spotnick (Pontus) och Seth ;) Jonnie va med lite också^^ i vilket fall, det va skoj :3 jag kom inte sist då hilda va med och hade inte precis vind i seglen hela tiden och som väntat vann pontus då han faktiskt kan sånt x) sen drygade vi i alingsås nån timma pga tågproblem så vi knatade väl omkring där och tjötade/flummade. Helt plötsligt får Hilda syn på en glassgubbe uppsatt utanför en affär och utbrister upphetsat:


- Men den ser ju alldeles gratis ut!!!

- Hahaha, men Hilda då... Den sitter ju fast i väggen...

- Men det är ju bara tre skruvar.


helt sakligt som om att sno en glassgubbe är den mest världsliga saken man kan hitta på en eftermiddag si sådär x) Det är nämligen så att hon har lovat att fixa en glassgubbe att ställa på min balkong (jag har en matchande flagga att hänga upp isf) till min 18års dag. Med fixa menar jag sno och hon är så sjukt seriös med det här, kollat upp kontakter som kan hjälpa henne och grejer att jag blir nog uppriktigt förvånad om den inte står där till min födelsedag. Knäppa människa<3


men vi åkte väl hem till slut och konstaterade att det va nog med social kontakt för en lååång tid framöver!


mer än så tänker jag nog inte säga om denna dagen för är sjuukt trött och har ont och vill sova :( så natti natti!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards