Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 22 maj 2013 22:21

Satt och kollade efterlyst nu med mamma och Lars. Någon som blivit nerslagen med en hammare, femårig pojke med 51 årig kvinna dödade, 10årig flicka dödat då hon tältade i en park, tjej rånad av fyra killar... m.m (alla inte aktuella, men ändå) inte undra på att morsan är så jävla paranoid... shit... jag hade låst in min unge efter ett sånt program. Och så berättar de om någon jävla idiot som knivskurit hästar i Skåne, bland annat ett avelssto, med en morakniv, i slidan. Först har dom alltså (troligtvis) drogat ner hästen, bundit fast den och sedan lyft i ena blygdläppen, för att köra upp en kniv och lyckas träffa ischiasnerven dessutom så hon fick ju avlivas. Dessutom vart hon dräktig så fölet dog med, då fick ägaren kapa av huvudet på fölet för att få ut det. Fy faaaaaaan. Jag orkar inte med människor!! Skäms så det smärtar, va fan är fel i huvudet om man ens tänker tanken att göra något sånt här? Jag fattar verkligen inte sånt. 

 

Och så mitt i hela häst-historien säger morsan:

 

- Det kanske är på grund av katten som jag hostar så!

 

hon hostar nämligen svin-mycket, jämt.

 

- Va? På tal om det här?? Ska du skära i min katt för att kolla det eller va??

- Men jag hostar ju alltid när den ligger här, jag kanske är allergisk.

- Jaha, då får du väl käka sånna där piller då.

- Haha, jaha, du såg ingen annan lösning??

- Nä. Du rör inte min katt >.>

 

om hon ska börja få fixa idéer till att lilla Mushu skulle vara orsaken så kommer det utlösas ett helvete som inte är av denna värld.... sist något sånt hände var jag förbannad i flera veckor och vägrade prata med dem över huvud taget, och då va det inte ens min katt xD

 

Jag saknar mina kriminal-lektioner.... Det var såhär extralektioner, elevens val du vet. Så en gång i veckan kollade vi på film eller chillade i data-rummet. Vi kollade på efterlyst nästan varje lektion och så fick vi olika saker att forska om fast om man inte hade lust eller bara inte ville redovisa när man skulle så gjorde inte precis det något... x) Jag forskade bland annat om Jeffrey Dahmer, en kannibal som hade käkat av minst 17 personer, samtliga män. (infogar länk till hans wikipedia, riktigt intressant!) När de fann honom fanns endast kroppsdelar och kryddor i kylskåp, frys och luckor. Och en penis i en hummertina... Jag frågade min lärare vad en hummertina var och just den lektionen hade vi vikarie. En gladlynt liten tjej, rätt oskyldig men störtskön. hon:

 

- En kräftbur typ, hurså?

- Ööhum... De hittade en penis i en sån när de genomsökte Dahmers hus x)

 

that face. priceless.

iaf!! Det jag ville säga med det här var att vid ett tillfälle kollade vi på en film vid namn Law Abiding Citizen och den va så. sjukt. bra. Jag minns iaf att jag älskade den med en skräckblandad förtjusning!! Handlar typ om en man som är sjukt smart och duktig på att utforma kluriga vapen, hans familj blir överfallen och han känner sig förrådd av samhället då förgriparen aldrig döms. Så han tar det i egna händer och fuckar upp typ hela rättssystemet, allt är väldigt brutalt och ... awesome OwO *laddar ner den så jag kan kolla sen* x3

 

Om vi övergår till nutid dåra så ... forskade vi om könssjukdomar på sexualkunskapen, fixade med parkourfilmen på tyskan (vi har en gigantisk, asviktig uppgift just nu, med andra ord gör ingen ett jävla piss) och hade betygsnack på samhällen... Jag tror verkligen Igelkotten har mig som en av favoriterna, han RÄTTADE min Harry Potter-referens xD men det gick bra, typ, är väl lite besviken för behövde verkligen ha topp på det här men ah, jag ska inte klaga, det gick bra :)

 

Men sen vart det bara att vänta! Eller ah, inte riktigt, min Sofia hade vänligheten nog att hålla mig sällskap :3 så vi knatade ner till stan, hon köpte ett par skor och jag en kopp varm choklad med grädde x3 men medans jag väntade på att hon skulle kleta på sig de där skorna så fick jag syn på de snyggaste glasögonen ever.

 

 

 

vad tycks?? :D tänkte gå in stenhårt för det här med att vara hipster nu då. och det är ju alldeles för mainstream att inte ha en lapp i ansiktet på en selfie.

 

Sen skulle hon ha sin engelska muntlig så jag sätt väl där en stund innan det blev dags att pallra sig iväg till sjukhuset! Blev nämligen så att jag kunde hälsa på Etta idag ^^ så jag va väl där från typ ... 3? till halv 8 x) tjötade om allt möjligt, käkade glass och så fick jag testa hennes sjukhusmat. ...   det där bruna du ser, ah, det. Det ska föreställa kinesisk köttgryta. Sist jag kollade ska köttgryta INTE ha konsistensen av pudding. Petade jag i ena änden dallrade hela skiten. såååå.... vi käkade glass och kinderägg iställe.

 

funderar på när jag hade historia imorrn... halv två trooor jag.... FAAAAAN. Jag måste ta halv 11 tåget. JAG ORKAR INTE!! For fucks sake jag vill också ha sovmorgon någon jääävla gång!! ;_; åh, inte för att jag får det ändå, 7 imorgon är snickarna här och börjar banka i väggen igen. känner redan nu mordkänslorna byggas upp inom mig, försöker de småprata imorgon vet jag inte riktigt vad jag är kapabel till. råder er till att bara låta mig va också. helvete! happ. då får man väl sova nu då. jävlar vad tid man fick till att plugga nu när jag ändå kommer va vaken. soft. då skiter vi i det idag. så kan jag belöna mig själv med att kolla på filmen imorgon eftermiddag...

 

Alla utom en som läst bloggen påpekar att jag skriver väldigt långt... En är Irene och hon tycker jag ska skriva mer xD Men på övriga låter det som att mina inlägg är jobbigt långa och ni sorterar ut väldigt mycket det ni vill läsa och så och det gör mig inget alls, jag skulle själv inte orka läsa allt. Men jag vet inte riktigt... ska jag liksom bara skriva att ah, idag har jag varit i skolan. och... pratat med etta. punkt. ... inte riktigt min stil va..? shit vilket fjortisspråk jag har ikväll, sorry människor! om du inte skärt i en häst, isf hoppas jag en kannibal finner dig en hel jävla massa mer tilltalande än jag gör.

 

aja, natti natti och byyyeee!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards