Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 17 maj 2013 22:20

Försov mig idag istället. Det va chill. Helt ärligt, började 8 med en fet jävla historialektion så det gjorde mig inte ett piss faktiskt. Sen hade vi hatämnet religion innan det blev dags för lunch och arenakampen ju!! :D Jag släpade med mig min Sofia som i sin tur såg till så att vi kom in och fick någorlunda platser. Men inget kunde hjälpa mot den där jävla värmen... hoppandes omkring, mitt bland allt folk och så stekande solsken... asså nä... Vi kollade på en bäckängmatch och sen fick vi gå ut och ställa oss i skuggan lite. (tror teknis vann hela skiten) MEN innan arenakampen va vi på myrorna och jag hittade Härskarringen, complete series, i en bok för 15spänn. Den är illustrerad med bilder och grejer!! x3  mindre smart att köpa den innan dock, fick ju släpa på den hela tiden sen, men det va lite kul för alla andra nördar blev väldigt uppspelta x3 Älskar att hitta andra nördar, det är en speciell sorts människor. Några av de bästa människorna faktiskt^^


Sen att jag är smått dum i huvudet och faktiskt åker och tränar parkour i den här hettan är ju en helt annan femma. Men det va faktiskt riktigt chill, läraren låter oss ju göra typ precis vad vi vill så det är jävligt skoj :3 och HA! Jag blev kallad för naturbegåvning idag!! Den du! ;D Nä men grabbarna körde lite drop-roll och jag som knappt klarar en riktig roll tyckte det lät som en lysande ide att göra det från höjd xd men det va faktiskt skitkul, har kommit på att ju mer jag kan skada mig och desto ondare det gör, desto mer taggad blir jag att göra det ännu mer och verkligen lära mig det xD Parkour är ju då helt rätt för mig xD Den trodde nog fan ingen. Hade nån sagt till mig för ett år sen att jag skulle börja på det här hade jag bokstavligen garvat den människan i nyllet. Typ som när Albin berättade att han blåser sitt hår på morgonen. Då skrattade jag. Så jag nästan grät. ;)


när jag kom hem släpade jag ut sara på en askort liten promenad och märkte att jag nog bara ska skita i allt vad röra sig heter de närmaste.... åren... nä men seriöst, mina ben pallar tydligen inte hur mycket som helst och kommer få ännu en sån där helg av mysigt ont i höften.. men man lär sig ju av sina misstag! Somliga saker klarade jag faktiskt! Dash t.ex., för er som vet vad det är...


På måndag ska jag kunna argumentera för djurförsök och efter en del forsking borde det inte alls bli några problem, det har slutat med att jag nog står för de åsikterna iaf.. x) nu ska vi se om man inte kan påverka klassen på samma vis... mehehehe >:3 aja, nu orkar jag inte bry mig om den här skiten mer, kan se om du får någon bild annars får du den här dikt-kladden iställe:


Oh but you don't see it honey...

She hides it so well, been thaught by the best.

But now tell me,

where is your heart?

Can you feel it at all? 

She see it in your eyes

She can feel it in your touch

But what darling dear, are you doing?

Do you know at all?

She could be the best you ever had

She could make your life

But you can't even try

Will you even know?

Where your heart lies...

Can't you feel it beating?

 


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards