Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Sofia von Boqvist - 6 maj 2013 22:58

åh gud. nu avlider jag. det är verkligen så det känns. såååå trött.... det KAN ha ngt å göra med att jag missbedömde tiden och gick upp en hEL FUCKING TIMME TIDIGARE ÄN NÖDVÄNDIGT!!! det är fan värre än att försova sig. jag måste verkligen få en bättre tidsuppfattning snart, det här funkar inte.


vad mer? vi SKULLE väl haft nationellt tal i tyska också, så jag, min sofia och albin "övade" på lunchrasten, vilket innebar att vi kollade igenom redigeringen av film som jag gjort och diskuterae vilken musik som passade bäst till. eller ah, jag gjorde, den pallefjanten va ju så disorienterad att en krukväxt hade kunnat fånga hans uppmärksamhet i ungefär två millisekunder mitt i en mening, jag lovar.

men vi hade inte ens tal idag, båda dem som vi skulle ha det med va sjuka så det blir väl någon annan gång. så vi återgick till kafeterian där mattis, max och albin sysselsatte sig med att kolla på en fitta som svalde en golfboll och fanny helt förskräckt försökte övertyga sig själv om att det bara var en mun. men kom igen, tre killar skrattar hysteriskt åt ngt på sina mörkbelagda skärmar, vad annars?? därefter snodde albin min mobil och när jag senare skulle visa etta min film på smiska fisk grejen hittar jag ca 20st sånna här:   oerhört charmerande, tycker ni inte tjejer? ....


religionen va oerhört dryg, skulle möta upp etta vid mc donalds efter och vi lyssnade mest på redovisningar samt fick veta vem vi ska jobba med i nästa grupparbete... jag är med Faatima. det kan bli spännande det här.... men jaja, tog tåget hem med etta efter att ha käkat lite glass och diskuterat både det ena och det andra. typ att syrran undrar om hon vill servera på hennes bröllop, syrran som btw ska få en unge till x33 hon e i 19 veckan nu :3


väl hemma hade jag tänkt vara värsta duktig och ut och springa, raka benen, pyssla med samhällsläxan (som för övrigt blev framflyttad en vecka) och kanske göra mig en smoothie :3 vad jag gjorde istället var att kolla på vägen till eldorado, en smoothie, gick på promenad med sara och absolut ingen samhällsläxa x) sara och jag hade massor att ta igen, hon har ju facerapeat mig en del då hon har lösenorden till typ alla mina grejer för att kunna säkra det åt mig när det är saker hon vet att jag inte vill se xD och jag har trasslat in mig i massa ... *ryser* .. känslor, igen. inte kärlek-känslor nu alltså utan bara .. känslor. <.< vilket hon brukar lyssna på och komma med de självklara lösningarna samtidigt som hon gör facepalm.. ja e kanske inte världens brightaste men men, man kan inte vara bäst på allt x)


men nu e jag så trött att ögonlocken faller ner i skrivande stund och det va 30min sen jag skulle sova sååå natti natti folks!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards