Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Sofia von Boqvist - 12 februari 2014 17:34

Okej såhär är det folks, jag vet ju att jag missade de två sista dagarna i skolan därför gör jag en liten update såhär mitt i veckan ^^ (om jag hinner för nu börjar folk komma och grejer) jo så i ... lördags! så hälsade jag på Simon :3 vi spelade cod och myste och hade trevligt så ah det va najs^^ och så snackade jag med mattias typ hela den natten, skulle ju skriva en dikt till dopet på Freja men det blev inte riktigt så..... Istället skrev jag en till honom. Det va kul. Kul natt xD Sen vart det ju då dop på söndagen där, överlevde efter att ha snott syrrans klänning och läst upp en text ur någon psalmbok, gick fantalastiskt :D till och med trevligt att träffa lite av den trevliga släkten! Den kvällen skrämde jag visst skiten ur morsan för jag gick på promenad typ sådär tio på kvällen och pratade i telefon till 5 på morgonen, inte riktigt normalt, men smart! För då hade hon ju fått sitt hysteriska anfall för att jag va ute sent och va sa inte ens till mig när jag liksom pratade mitt i natten x) 


Jag vill att folk ska märka

Jag vill att folk ska se

Jag vill att folk ska förstå

och jag vill så mycket mer

 

Dagarna går och jag sitter på mitt rum

Såklart ingen hör, såklart ingen ser,

inte precis någon som talar mig i mun

Men jag ville ju ha dig kvar, jag bad honom att komma hit

Plågade blickar och ”vi tar det en annan dag”

Som om jag tvingat någon, bara en invit

Men ingen märkte och ingen förstod

En gång trodde jag på alltet med det här

Du tittade bort och bara log

Jag såg det där och då, sanningen med vad som tär

 

Jag vill att du ska märka

Jag vill att du ska se

Jag vill att du ska förstå

men jag vill inte så mycket mer

/Me :3


På måndagen åkte jag in till borås och  hämtade Jinny, vi köpte en massa godis och dricka och åkte sedan tåget ut till vildmarken. Hon va snällt med och snackade skit medans jag städade rummet/akvariet och hade mig, sen målade hon naglarna och vi kollade på lite film^^ Dagen efter skulle hon iväg rätt tidigt så jag fick lite egen tid att lägga på serier så de va helt okej^^ men snart hade Emma avlöst Jinny och vi målade naglarna båda två och tjötade skit istället ^^ Så nu har jag gröna/orange tår..... känns som grod-tår.. x3 vi tänkte att om jag målar tånaglarna så de blir sådär söta kanske jag kommer över min fot-fobi, än så länge funkar det rätt bra :D Sen kollade vi på The walking dead, We're the millers (SVINBRA) käkade nyttigt snacks ... hon går på LCHF såå ah. får komma över min grönsaksfobi också... blir ett spännande par dagar det här  x)

 

   

 

Mattias ringde även denna dagen och tjötade lite i rökpausen, stackars Emma, man kan ju bli traumatiserad för mindre....

Sen har vi sovit jag vet int ehur många timmar, tjötat lite till och inhandlat taco-grejer som är LCHF-vänliga, jag måste ju säga att vore det inte för att man inte får käka toast-bröd, macaroner, choklad och typ pannkakor så skulle jag nog kunna tänka mig den där skiten :D Nu har sandra anlänt och vi inväntar Sara, hade tänkt gå ner och börja med maten så vi får väl höras efter lovet nästa gång igen folks!

 

   

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards