Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07

Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD 


Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att vi nu har en extrainsatt mattelektion varje vecka, som dessutom faller på den enda sovmorgonen vi hade. Det sög så mkt getballe så jag vet inte vart jag ska ta vägen, inte kvar på lektionen iaf så ah det va kul. Kul dag. Drog till Irene efter skolan och sov där istället, åt sjukt mycket pannkakor och pratade MASSOR. På detta vis fick jag sovmorgon trots allt och denna dagen började någorlunda bra ändå. Även om jag va så trött att jag bara ville hem och lägga mig efter första lektionen så härdade jag och det löna sig ju faktiskt! Första lektionen var ju då den här extrainsatta matten och det gick förvånansvärt bra då vi hade en lärare som förutsatte att vi va dumma i huvudet och inte kunde någonting snarare än att vi faktiskt skulle kunna vad vi borde lärt oss som vår ordinarie verkar tro. 


Sen vart det engelska, jag skulle hålla tal, ändrade mig från "varför vi inte borde ha alla hjärtans dag" till legalisering av marijuana, skrev talet under tiden som de andra pratade och ah, det gick väl hyffsat, va kul iaf x)

På psykologin sen gjorde jag noll och ingenting förutom att sparka på mattis i förhoppning om att han skulle hänga med och köpa thai, omgående. Det tog en stund men till slut hade jag fått med mig både han, fåret och wahlberg så de va trevligt :3 smsade lit emed mattias och snart hade ju pallefjanten, alltså albin, snott mobilen och skrivit något opassande så det tog inte många sekunder innan även mattias ville avliva "sliddjuret" som han så fint kalla det xD och inte så mycket längre efter det hade han kommit fram till att han skulle skippa sin enda lektion för dagen och komma till min skola för att döda albin iställe. Så under kommunikationen fick jag gå ut och möta honom för att sedan få med mig honom in på lektionen igen, eller ah, han ville verkligen hänga med in trots att jag erbjöd mig att vänta ute med honom x) sååå ja, min klass löpte väl ett tyst amok som för visso urartade en aning när mattias gick ut för att fixa en grej. men han var snart tillbaks och var sitt vanliga sjung-glada jag x) ett faktum min klass inte är helt bekanta med, att jag är vänlig mot någon utom min sofia över huvud taget verkar ju jävligt ovant för dem iofs såå ah.. Droppen måste nog ändå blivit när jag bara satt i hans knä då det va fucking blött ute och han kunde sitta på sin jacka men det kunde inte jag så ja, då gör man så, dom behöver ju inte få stora dåndimpen för det precis...... Sen snackade vi lite med delar av klassen, han fick chans att uttala sin dödsdom över pallefjanten, jag fick en hel del "vem är du egentligen?!"- och "är du helt dum i huvudet"-blickar medans de stirrade mer och mer förskräckt på mattias för var gång han sa något.... de får nog ta och vänja sig dock xD

sen tjötade jag och han tills jag tog tåget hem senare, vilket också va trevligt, de va länge sen vi snackade så^^


Japp det är verkligen allt jag tänker berätta idag för nu vill jag sova och skit sååå godnatt!<3


 

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards