Direktlänk till inlägg 14 november 2013

The struggles of school I create to you know..make it more exciting.

Av Sofia von Boqvist - 14 november 2013 23:19

Tror, bara tror, att jag börjar vänja mig vid att gå upp så jäkla tidigt, det inkluderar fortfarande att jag inte är kontaktbar, framför allt inte pigg och inte särskilt optimistisk förens typ 10 men jag kommer upp, det är ju framsteg x) Hade jag bott i borås hade jag kommit sent varje dag...

 

Om jag böjer huvudet bakåt och lutar det från sida till sida kan jag stryka mig själv över ryggen med håret.#forever alone xD

 

på håltimman idag  satt detta gäng och martha (hon tvingades ta bilden :( ) uppe i sofforna på andra våning x)

 

Vänster till höger:

Min Sofia, Amanda K (ligger ner), Rosa, Jag, Mattis och krulltotts-Albin.

 

Det diskuterades massor, även om ämnet alltid återgick till incest, gaysex eller annorlunda frågor om sex. 'Cause we're mature like that. Det va trevligt iaf. Åter igen ställde vi oss frågan, varför är vi aldrig med någon annan klass? Enkelt. Ingen annan klass vill vara med oss! SA12P är minst sagt lite speciella och när vi knappt vill vara med varandra kanske man ska börja överväga saker och ting.. När de började diskutera tekniker hur man skulle trä på en kondom på sexigast vis gav jag upp och sysselsatte mig med att stryka min sofia över ryggen, under stränga förmaningar att hon inte fick tänka på skolarbete under tiden! Kliade Mattis över ryggen också så fick godis i betalning :3

 

Tyskan var chill, kändes som en kort lektion då hälften gick ut på det vardagliga snacket om hur vi måste rätta och vilka mål som gäller och bla bla bla. Reste gick ut på tumblr, basically. 

Lunchen spenderades med Frida och Albin, den å andra sidan gick tydligen mest ut på att diskutera olika livshändelser och mobba mig, basically. Jag tror det blivit Fridas nya hobby, hennes nöje i livet. Jag är ledsen men då får hon verkligen gå och ta en kö-lapp, vi bor ju faktiskt i sverige. ;)

 

Folk (nicklas) säger att vi är lika... True?

 

 

Till hennes försvar hade han just förlämpat henne grovt.

 

Samhällskunskapen...minns jag inte... xD Min människa hade ju åkt hem och grejer... Jo men vi skulle rollplay-a som ett parti och göra upp en krisbudget, bara det att förslagen på hur man kunde tjäna pengar inte gick ihop med vårat parti:s ståndpunkter över huvud taget!

Naturen gick om möjligt ännu trögare, även om vi bara hade genomgång av allt som vi gjort det senaste, repetition inför provet. astråkigt.

 

Träffade på Jessica på väg till stationen iaf, hon och jag snackar lite då och då men nu har jag tappat mitt namn för henne också... För visso är det inte lika hemskt som Bosse, jag är bara Sällskap xD Och det kan jag ju faktiskt leva med^^

 

Har lyckats plugga liite på svenskan, hitta en asbra sida; www.satsdelar.se med massa bra tips och bra förklaringar, så man faktiskt fattar! Å andra sidan har jag inte ens öppnat någon psykologi-grej ännu... för du vet...jag behövde blogga... suck.jag ska göra det nu och sen se om det blir någon tid alls kvar till sömn, har jag tur kanske en timme eller två. Oh well, I'll see ya folks!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards