Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Smärtan i ryggen, skott i magen, bang bang

Av Sofia von Boqvist - 18 november 2013 22:48

Denna helgen har varit hektisk och ansträngande. Fredags va inte så hemskt dock, satt mest hemma och tjötade med folk :3 det va sen på lördag som det började... Vi hade vikarie för våran vikarie på parkouren, och vi brukar ha uppvärmning på ca 5-10min... nu va den 40min. med tre övningar, en var att stå med händerna sträckta utåt och cirkulera med dem i små cirklar en låång stund.. sen ner på huk och upp igen tio gånger med en person på ryggen.. och sist men värst stolen. en övning Koffe (tränaren) verkar tycka fabulöst mycket om, för den hade vi efter träningen också (strechning fanns liksom inte på kartan, vi körde fys igen) + en hel del armhävningar. Dock var han vääääldigt duktig tränare, kom med många användbara tips och övningar, helskön att prata med och rolig. Då han inte lekte militär vill säga. Så jag har djupt blandade känslor om den lektionen... Inte speciellt blandade känslor om smärtan i ryggen, armarna, axlarna, låren, röven, nacken och bröstkorgen dock... Hade blåmärken över ryggen när jag kom hem xD


Igår vart vi på ullared och jag spenderade för mycket pengar (suprise surprise) som vanligt men det va skoj :3 skippade buggen dock, för efter en dag i ullared med förkylning och den träningsverker, SAMT att Age va magsjuk så va inte precis oddsen till min fördel x)


Idag.... fortsatte vi skriva formellt på engelskan, eller ah, vi skulle få ett formellt brev att bli informellt, precis så trist som det låter.


FMS-test på idrotten, vääldigt chill, jag och Amanda K struttade runt och bedömde varandra.


Lunch och sedan matte, och jag tror han har blivit galen. Inte nog med att vi ska jobba med okända tal, bokstäver and shit, nu ska vi ha INAGINARY tal!? what the fuck man, no, just noooo!! och en massa annan skit som vi tydligen inte ska kunna förens om massa lektioner och så visar han det idag när allt redan är krångligt och fuckar upp min vardag. Sluta.


åkte med sara, fjanten och fjantens kompis på tåget hem idag. stort misstag. Inte ens Lovis tycker bajs är så ofantligt kul, fast de e klart, Lovis blandar inte in perversa skämt i det hela också. Om jag inte redan har mentala men, så KOMMER jag ha det, snart.


Sen har jag varit hemma en stund bara för att gå till sara och ragea på zelda lite, eller rättare sagt link och hans jävla arbetare. Suttit fast på samma ställe lätt en timme och blivit fucking pro på att skjuta pilbåge, så ÄNTLIGEN kom vi på hur man skulle göra och kom vidare, men då var jag tvungen att gå hem... :(

oh well, får väl försöka sova nu så natti natti folks!<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards