Direktlänk till inlägg 20 november 2013

Köp blåbär

Av Sofia von Boqvist - 20 november 2013 21:17

Ja, idag gäst bloggar jag ju på Sofias blogg, det var en jätte kul idé jag kom på helt själv.Ja juste, för er som inte fattar

vem jag är, det kanske är intressant för er att veta vem jag är.

Jag är ju då 17 år. och om det är intressant så 17 år 8 månader och 20 dagar. Vi kan ju ta det här i bara dagar då är jag 6 475 dagar. Jag är född den 28 februari 1996 och jag gillar att äta mat.

Så då vet ni vem jag är, jag gillar ju också då att ja, äta. Spela också, spela är ju kul. Nämnde jag reta Sofia? Det gillar vi ju alla så det kanske är onödigt att nämna.

Vad har jag gjort idag då?

Jo jag började dagen med att vakna. Det är ju bra, om man ska liksom göra något viktigt såsom skolan. Skolan är ju viktig, där lär man sig saker såsom att x är faktiskt en variabel och y är grönt.

Jo, jag vaknade ju, sen gick jag upp ur sängen. För er som är intresserade så gick jag up ur sängen exakt 07:34 för jag kände för det då. Jag tog på mig kläder och ja gjorde saker man gör på morgonen.

Jo, sen gick jag till bussen, åkte bussen till skolan. På bussen träffade jag min kompis Martin Filip och Sebbe. Det är min kompis, ni kanske tror jag menar kompisar men de är en kompis, lovar.

Jo, jag sa TJEEEEEEEEEEENA! Till dem för det är coolt att hälsa så, sen snackade vi om saker, som killar snackar om, killar snackar om saker, så ni vet.

Väl framme vid skolan så gick jag till min lektionssal direkt. Efter att ha kollat på tv i 1 minut. Jag hade lektion i Poseidon, en sal på ITG - It-Gymnasiet i Skövde. Jag bor i Skövde.

Jo ja i poseidon hade jag engelska, vilket är kul. Jag hade min trevliga lärare Robert Tuvesson. Där var hela min klass, förutom de som var borta för de var ju inte där... lixom typ.

Jo jag vi diskuterade saker och gjorde saker man nu gör på engelskan såsom att prata, läsa och skriva på engelska.

Sen hade vi rast men jag är ju nörd så jo ja jag gick direkt till Hera där vi hade programmering. Jag skrev ungefär 20 rader kod i Java och med dessa rader kunde jag få bort en bugg i mitt program.

Sen var programmeringen slut så då var det lunch. Det var god lunch, jag gillar ju mat. Om ni undrar så var det ju liksom Korv stroganof med ris. Jag åt mycket och blev mätt.

Sedan spenderades lunch rasten med att spela guitar hero med Ida, Pauline och någon snubbe som var på besök i klassen(han gick väl i nian eller något). Eftersom jag är pro på guitar hero spelade jag på medium och fick 94% accuracy eller ja två guldstjärnor.

Jo sen var det ju dags för onsdags eftermiddagar med Terese i salen Gandalf. Gandalf ligger på övervångingen i skolan och med Terese har vi fysik och matte från 12:00 till 14:15. Med 10 min rast eller så där i mitten.

Jag gillar att blogga.

Jo sen slutade jag, åkte hem till mig, med Sebbe, han jag nämnde i början. Vi pluggade fysik i två timmar, åt middag och spammade Sofia.

Jo sen åkte Sebbe hem och Sofia gav mig tillåtelse att gästblogga på hennes blogg.

Jo sen var ju det så att jag har favorit ämnet i skolan är svenska.

Jo nämnde jag att jag är pro på att typ ja.

Vafan bloggar Sofia om egentligen? Och vad fan är ni för några som läser det här ens? Jag undrar verkligen, när jag tänker mig en normal dag för Sofia är det väl standard med:

Försover sig. Är trött och klagar. Åker till skolan, klagar lite till, retar någon, blir retad. Blir retad. Blir retad. Blir retad. Retar någon och blir ännu mer retad själv. Åker hem, chillar, är hippe4life, blazzar på lite grönt, chillar. Är trött, sover. Vaknar.

Bloggar. Är uppe efter bolibompa gangster4life. Somnar. Upprepa. Juste antagligen nämner hon något roligt från dagen såsom att hon åt choklad.

Jo ja hon lär ju klaga på mig och idiotförklara mig. Glöm inte att hon är krim, riktigt krim hippie.



see ya in space cowboys! Johannes Mattsson over and out!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards