Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Sofia von Boqvist - 22 oktober 2013 20:58

Jahapp. Då har man haft utvecklingssamtal idag. Goda nyheter guys! Ja må vara problembarn hemma men i skolan är det fläckfritt :D och även det som inte är fläckfritt viftar Ann-Marie lite på hande för och säger antingen "det är ju inget" eller "du kan ju om du tycker det är roligt så" and then I think, awesome! Förutom den lilla detaljen att hon nu har värsta illusionen om att jag pluggar röven av mig för det jag tycker är kul (allt utom matte, tyska... ah det.) och kommer ha förhoppningar om att jag ska få asbra betyg... och på något skruvat sätt vill jag verkligen, verkligen inte göra henne besviken... Bra där Bambi, smooth.

Hon skulle dessutom försöka se till så skruttklassen får läsa en bra, riktig Jonas Gardell bok som de faktiskt kommer uppskatta. Skulle kunna hålla i de lektionerna själv om så vore fallet för nu ska ni fan i mig läsa den också! Finns ingen film på "Så går en dag ur vårat liv och kommer aldrig åter" serru! >:D


Spenderade no:lektionen på tumblr, samhällen bland allt annat folk med att hjälpa till lite varstans, facerapea malmback, reta upp lite folk, du vet, sånt.


Men seriöst. Dagens lunch överskred alla former av gränser. Nu får de ta och ge sig. Man går dit och är måttligt lycklig över att de ska va lasagne, älskar lasagne (really, I'm like Garfield or some shit like that) men skolans lasagna har inte rätten att gå under det namnet. SÄRSKILT inte idag. För idag min damer och herrar, så va det *dramatiskt drumroll* vegetarisk!!! Ó.Ó Bönor och linser och svamp och fan hans moster. No, just no.



När man kommit hem och gett upp allt hopp om att ge sig ut och springa, slagit mig till ro med lite Teen Wolf och choklad så kommer morsan in. Hon vill att jag ska med ut och titta på något, hon låter sådär lyckligt mystisk som hon bara gör över typ djurbebisar så jag frågar skeptiskt om det har något med kycklingar å göra för är de inte tillagade på en tallrik med lite brunsås så är jag inte intresserad. Hemskt vad våldsamt köttätar-aktig jag blev idag då xD iaf, det va det inte, så jag hänger med ut. Då har de tagit huvudet från älgen Lars sköt härom dagen och helt kallt ställt upp det bland lite andra grankvistar vid trappan. Så alla som kommer hit får se ett stort jävla älghuvud, med ett horn, tre taggar. I'm not even gonna. No.


Det va nog allt för mig idag så piece and out!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards