Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Sofia von Boqvist - 24 oktober 2013 22:22

Det är antingen inget sött, äter asbra och tränar varje dag eller film och chokladmuffins. literally no in between. har väldigt många "vilodagar" nu. heh.


Våran kommunikationslärare är en helskön typ, gillar hans humor. men att behöva gå upp halv sex för att komma till hans kl 8 och sedan ha rast i två timmar är det inte värt. sorry. men det va kul. I guess.


Så på denna två timmars långa rast letade jag, min Sofia, Amanda K, Rosalie, Pallefjanten och Martha upp tysta rummet och satte oss där inne. Och va allt annat än tysta.

 

Men det va kul! Vi diskuterade hur man måste göra för att ha sex med en hund, huruvida någon typ hade gjort rätt i någon konflikt någonstans och det faktum att pallefjanten nu mera heter Mens-Albin. Tjejen med konstanta pms-besvär. Mins syster hade en häst med de besvären en gång, konstant pms alltså. Vi fick låta slakta henne.


Anywhore så kollade vi på film på tyskan så även om jag inte begrep något va det jäkligt bra musik i den! :3 På lunchen kom de fram till att jag antagligen läser HELA TIDEN så nu ska Frida göra ett collage om det. Ser fram emot detta^^


På samhällen fortsatte jag driva omkring och "hjälpa" folk med sina uppgifter, samt terrorisera folk. Det är kul! Naturen fick jag sluta tidigare från så det har varit chill idag! Dessutom hämtade jag ut mina böcker förut så kan börja läsa fjärde boken ANY MINUTE NOW :D :D



va på biblioteket en stund efter skolan också, diskuterade politik, rasism, homofober, osv osv, det va intressant^^ Man får sig ju verkligen en tankeställare när man försätter sig i situationer man aldrig trodde skulle hända.

men ja e svintrött idag så natti natti folks!<3


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards