Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Sofia von Boqvist - 30 oktober 2013 23:06

Jag vet att jag ju egentligen inte ska blogga på lov och helgdagar men gör idag ett undantag då en mycket uppseendeväckande nyhet har kommit till min kännedom. Vi trodde ju alla att vi hade full koll på Albin Glemfelts lilla familj och dess olika icke-exsisterande filosofer med samma namn. Men denna morgon skrev Viktor (han som ja spelade med för ett tag sen och som spammat min ask sen dess) till mig och berättade om Napoleon Dynamite.


Detta är då hans sorgligt (men förståeligt) nog bortglömda tvillingbror, som ni antagligen ser på de slående likheterna. Tämkte bara göra er uppmärksammade på detta ;)


Nu när jag ändå skriver kan vi tillfredställa lite fler förfrågningar ;) Sitter på lan nu, med Sebbe, Pontus, Jonnie och Astrid and I'll tell you one thing. Jag och Astrid, det är fan ingen bra kombination. Jag tror det tog mig lätt en 40min att käka en taco. EN. räcker med ett ögonkast och vi asgarvar. Alldeles för länga sen vi sågs och då blir det tydligen så. Tragiskt. Snart ska vi dessutom köra lol ihop och dååå... då blir det krig!


Resten av mitt lov har jag jobbat, passat skitungen (Lovis, som nu mera lyssnar till just Skitunge x) ) och påbörjat städningen av mitt rum, revolutionerande nog  x)Samt läst. Har bara en bok kvar nu på mortal instruments innan nästa kommer i MARS ;_; så har börjat lyssna på Henrik Fexeus alla olika verk så länge, jobbar mig just nu igenom "Alla får ligga" and yes, yes I'll be a fucking min-master efter detta. Han är KUNG


Ska dessutom dra med johannes på bugg snarast möjligt, kolla in kyrkogården i borås på alla helgona-helgen, för det är en upplevelse i sig! oooch... kanske visitera min far, det blir kul, så bye bye kära vänner, hare! oh, and Happy Halloween guys ;)


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards