Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Sofia von Boqvist - 25 oktober 2013 23:45

Idag liksom alla fredagar har varit en lätt märklig dag. Ingen tyska till att börja med och jag har svårt att föreställa mig en bättre start på dagen än sovmorgon :3 sen har sara givetvis terroriserat mig både till och hem från skolan, fortfarande samma livsmål tydligen, att göra det så pinsamt som möjligt för mig att leva. 


Dock hade vi föreläsning i aulan istället för svenska och den va komplicerad och lång... typ det jag uppfattade. och att ...nä.

Psykologin å andra sidan va väääldigt intressant :3 biologiska perspektivet arbetar vi med nu, hur hjärnan fungerar osv. asnajs :3 hann med tåget, följde med sara hem och slog mig till ro i hennes säng >:3 fast det va mer så att hon spelade och jag smsade, tills hon tröttnade på spelet och började peta på mig, köra upp sin fot i nästan på mig, kasta chips på mig, surra i örat på mig och slicka på mig. fun times. fun times indeed.

under tiden snackade jag med Nicklas som helt out of the blue började skicka en jävla massa hjärtan, kalla mig babe och prata om hur han ville slita av mig kläderna. Med andra ord hade hans kompis mattias snott mobilen xD såååå nu har han mitt nummer också.


när jag väl kommit hem och de grabbarna lämnat puben så går jag med på ett game med pontus, astrid och jonnie då sebbe inte svarade. astrid är ond. just so you know. spelade lite med dem, sebbe joinade sedan men hann inte spela med honom. i övrigt vart det väldigt kul x3 så preciiis när man ska gå och lägga sig ringer valle och hans typer på skype, dum som jag är svarar jag och det slutar med ännu ett game med de människorna också. fast de måste ju ha en skruv lös någonstans allihop, om vi i klassen snackar ganska sjukt och ganska perverst är de liksom en helt annan sida av den termen. i alla fall, klockan är typ 01:23 och morsan har redan varit inne två gånger och sagt åt mig att vara tyst... ska ju upp imorrn så får försöka sova x) *flyttar diskret tillbaka tiden för inlägget så ni tror jag postat det innan tolv-slaget* natti natti! :D


Oh, jesus this is LEGEN...

*wait for it*

...DARY!!

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards