Alla inlägg den 23 september 2013

Av Sofia von Boqvist - 23 september 2013 22:31

merpy derp. what up you little fuckers?


började kolla på misfits idag, delvis för att en av skådespelarna från mortal instruments är med och delvis för att den verkade awesome, vilket den va :3 extreeemt kaxig, snygga killar och engelsk dialekt and shit, just as I like it (A) ;D


På tal om det! idag efter att ha masat sig upp och tagit ur flätorna ur håret så det blev affro-stort (för ja, jag skapar affro-hår FRIVILLIGT :D *du är en idiot sofia -.-* ) så vart det engelska som första lektion! Tydligen skulle några franska utbytesstudenter vara med på dagens lektion, väldigt trevligt, väldigt trevligt indeed ;3


Gympa--->teori, jäkligt chill, jag är fundersam på om jag föredrar att ha vissa hela teorilektioner där man slipper byta om alls eller missa åtminstone halva lektionen VARJE gång för teori... hrmm... i vilket fall diskuterades det kost och sånt bullshit. Asså ja kom på det i helgen att jag lever efter filosofin "Ja kan unna mig något gott i livet... *fem min senare* ja kan nog unna mig lit emer gott här i livet!" för seriöst är jag vedervärdigt trött på alla eftertankar och "skuldkänslor", va fan, tycker ja det är gott och är jag sugen på det så tänker jag tillåta mig det också. livet är kort som de säger, vill jag ha något ska jag fan i mig få det också >.> och det råkar vara så att jag avskyr grönsaker så hans tjafs om att man ska äta en massa av den där kaninmaten avväpnas fort. ja käkar ju ... öhm ... frukt. istället. han kasserade mina snabbmakaroner också, snart får jag väl fasta helt då <.<



ne men allvarligt skojat så försökte jag faktiskt börja med träningsdagboks-grejen idag, om än utan justeringar på min diet, som det för övrigt inte är något som helst fel på tackar som frågar! nej, det va gött väder så ja gick på promenad! typ 5km. åh vad duktigt, right!? :D ehm nej. ja vette fan hur jag lyckades men har nu skoskav UNDER foten på hälen av alla ställen också! fuck that shit asså. och på tal om smärta! igår nådde jag nog den absoluta höjden av extrem iq-befrielse och höjde min smärttröskel minst lika mycket. jag använde en epilator. för er som inte vet så är det en maskin som surrar demoniskt och har små små nyptänger som roterar riskfyllt. med andra ord: den rycker bort hårstrån. det. gjorde. så. ont. jag tror inte du förstår, jag har gjort en del korkade saker, ja har lyckats skada mig på en hel del vis, men det här ... det här va vidrigt. att folk gör sånt här typ en gång i veckan är för mig helt jävla obegripligt. STOP THIS TORTURE OF WOMAN RACE! fuck that shit asså. syrran tog den och visade hur man skulle göra, på mig, först. no mercy där inte. hånlog gjorde hon också. nope, nopeti nope nope.


Efter gympan så vart det lunch och så matte. jag begrep liiite mer idag men inte mycket så gav upp för det är en sån latmask ja e, precis som jag kommer försova mig imorgon... har till och med fått godkännande av min sofia och det är typ som att få godkännande av morsan xD


för att återgå till min helg dock så vart jag ju då på mörlanda marknad med Sara och Emma, för sara är denna marknaden helig så missar du den tror jag man riskerar att bli dödförklarad i hennes ögon eller nått... men det va skoj! x) alltid lika roligt att kolla på saker man kanske vill köpa när man känner ca 70% utav alla packade-som-sardiner-människorna... men efter det så fick jag besök av mina homies Hilda och Hanna:


Hanna mina damer och herrar ;)

(ja trodde ja kunde måla när jag va liten, mycket liten, don't mind it)


dagen efter det, alltså igår, spenderades hos syrran där jag då utsatte mig för tortyrredskap och hon flätade mitt hår, tuff kväll, tuff kväll... dessutom så läste jag ut min bok, mortal instruments del 2, City of Ashes! (väntar på tredje nu då som Sofia W ska fixa då hon förlorade ett vad ;D ) Men i slutet är det asmkt känslor och ingenting löste sig alls och allt bara gick åt helvet och de blev inte alls ett par och NÄ. INTE OKEJ! mitt i det smsar Sofia W och frågar hur det går. never do that. never ever do that. I'm warning ya! Hon fick typ en shitstorm av hysteriska sms, som tur e så är hon ungefär lika hysterisk som mig så det va okej x3


oh, juste, har smsat med Age-bojjan också:

fint age, mycket rörande.

......


nä ja kom hem idag så hade man ju massa tid för ah, man kommer hem tidigt på måndagar! (Y) bara det att jag sov 2.5 timmar och kollade på film 2timmar och sen va ute och gick 1 timme, helt plötsligt har man ingen tid alls. så ja får nog säga god natt nu gott folk, nice chatting with you! byee!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards