Direktlänk till inlägg 30 september 2013

Vad jag och morsan pratar om istället.

Av Sofia von Boqvist - 30 september 2013 22:10

- Händer är så fina när de är kalla! :D

- *förskräckt ögonkast* du säger så konstiga saker... och fötter är fula..


Men dom ÄR ju det!! <.<' morsan tycker jag är konstig x)

Har jobbat med henne idag och seriöst, ni har förstört mig. varenda en utav er för nu behöver problemet inte ens ligga i att jag inte vill prata med henne, nu har jag inget å berätta heller! För det som är roligt, som har hänt i skolan osv kan jag inte berätta för allt är lagom rumsrent era perversa jävlar >.>


På engelskan kollade vi färdigt på bokfilmen och skulle sedan diskutera den och böcker i allmänhet då jag fick utlopp för lite frustration över mortal instruments böckerna, nobody asks anymore... I vilket fall va jag och min Sofia med Albana och Arlinda och vi diskuterade böcker. Då de meddelar att de inte tyckte om Harry Potter and I just... no.. I can't even... what. Huuur??! Det är ju som att inte gilla mat, eller att andas eller sova!! okej om man inte haft tid eller ork att läsa böckerna, okej om man missat sista filmen, men att faktiskt försökt och gett upp.. det är ju helt... helt obegripligt. harry potter är ju som alla nördars bibel... nä jag kommer behöva smälta det här en stund.


och nu ringer brandalarmet igen... den här gången är jag iaf inte ensam om att inte gå upp ur sängen. morsan lär inte röra sig än på typ 8timmar.


På gympan hade vi vår andra lektion med amerikansk fotboll!! Helt jävla obegripligt men kul! x3 hoppas vi får köra det någon mer gång, fast då hoppas jag nog mer på rugby, mindre regler.. och så inga töntiga flaggor nästa gång utan riktigt spel!!


på mattelektionen fick jag fan inte mycket gjort, enda skillnaden mot vanligt va väl typ att jag faktiskt försökte plugga idag! Men var gång jag återvände till boken så va max framme och stängde av datorn medans pallefjanten drar ur mina hörlurar på andra sidan. man kan ju få hysteriskt anfall för mindre. Sen va faatima i sitt esse bakom ryggen på mig också så det va.. det va kul.


tåget hem med fjanten då ett bestämde sig för att ta ett senare tåg helt random den svikaren >.> de två klarar nämligen inte av varandra så det är rätt sällan jag kan prata med båda två samtidigt, extremt störande.


sen jobbade jag till typ 7, kom fram till att morsan kommer fortsätta misstänka allting för virus... Idag utbrister hon med ett oroat uttryck:


- Men va är det som hänt med min dator!? Kan du kolla det?? Det kommer upp någon lapp vid sidan... En bild på någon brandman och så blinkar det som om jag har ett oläst meddelande...


...oh no she didn't... xD


- *halvt viskar* Jag tror han vill gå på dejt med mig!! D:


ungefär här tappar jag det och brister ut i gapflabb... xD


- Mamma det är reklam för en dejtingsida xD

- Jaha... Ja det kan nog stämma för han va ju väldigt snygg den där brandmannen!


asså va... x)


sen har jag varit på promenad i mörkret och jag svär på att jag såg slender man. jag är inte ens rädd för slender man. men idag va min hjärna hyperaktiva och jag såg skuggor, rörelse och hörde ljud överallt. det va också kul, kul upplevelse x)


men nu ska jag nog sova så vi höres folks!


 
 
Ingen bild

Albin

9 oktober 2013 22:47

Tjena sötnos, hörde att du ville komma över och spendera natten. Det är bara att ta dig hit, jag lämnar dörren olåst.

Sofia von Boqvist

9 oktober 2013 23:33

Det är såhär det går när du ska berätta för massa folk om min blogg albin. Hope you're happy.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards