Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Ingen duktig tant idag. Sur, bitter tant idag.

Av Sofia von Boqvist - 3 oktober 2013 21:43

Imorse lyckades jag mot förmodan komma iväg till tåget. Åt på fyra minuter (och JA det är något awesome) och lät bli att "försova" mig. Turns out DET va dagens första misstag; att gå upp ur sängen. För tåget kommer inte ens till ljung, det stannar på vägen, fuckar upp, kommer ingen stans och blockerar därmed alla andra tåg också. Så efter att ha stått ute i kylan och frusit tårna av mig i 40min gick jag hem och drack en kopp varm oboy och kollade på warm bodies. Tror jag har haft en rant om Nicholas Hoult förut så ska inte gå in på det just nu men ja, den va asbra, och jag fullkomligt älskade den x3


Sen åker man till skolan bara för att få veta att samhällen är inställd så först vedervärdig tyska, aaaaaslång rast och så natur och SEN fick man åka hem. så ovärt. jag va så trött, och hade sån huvudvärk, att jag omöjligt kan ha varit särskilt trevlig mot någon inblandad... Egentligen va tanken att jag skulle ut och springa idag, du vet, träningsschema and shit, men så fick mamma typ halva dåndimpen över att jag skulle äta innan dem så då blev det sent och så va jag trött och inget hjälper mot spänningshuvudvärk så NÄJ. JAG ÄR INGEN DUKTIG TANT. tar vilodagen som skulle varit imorrn idag istället.


Jag och Sara blir mer och mer seriösa med våran londonresa hela tiden, min sara som i Sara Bjurling alltså, och londonresa som faktiskt, verklig londonresa. Vi ska åka till Hogwarts, we're going home... *the nerd in me shed a tear* Inspirerade av Johan och Nicklas som gjorde just det förra året så vill vi med, och det kommer bli så bäst! :D


På ett lite mindre avlägset plan så har jag och min Sofia gjort vår egen fb-grupp för fuck aina liksom x)


 


vill jag säga något mer eller vill jag sova? jag vill ha paj. fuck it jag har försökt låta bli hela kvällen men jag vill verkligen ha paj! D: *the dean in me makes the victory dance*


oh well you little fuckers, go natt o sov gott, gg wp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards