Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

Chubby bunny, funny bunny, murdered bunny...

Av Sofia von Boqvist - 8 oktober 2013 22:08

Det är inte meningen jag ska hålla på och motionera and shit, jag har sagt det, alltid sagt det!! Sist fick jag vätskebrist och migrän and shit idag fick jag kramp, and shit. nästa gång bryter jag väl ett ben, i vattnet.


Va uppe lite sent igår så denna dagen har helt genomsyrats av en känsla av att man skulle lätt kunna lägga sig på golvet och somna där när som helst. inkluderar under något träd ute. Och att sitta och undersöka stenar på naturlektionen gjorde ju inte saken bättre, läraren har börjat påpeka att jag fan aldrig är pigg på hennes lektioner och NÄ! KONSTIGT! de är fan 8 på morgonen eller fyra på eftermiddan. vad tror hon >.> Jag diskuterade byxor med Carl-Johan istället. Jag va ungefär en hundradels millimeter från att fråga om jag fick kalla honom svampen. Är jag ond? *testar den teorin*


japp. helt klart ond.
(gör detta för att etta ska se och hata mig lite till... MOHAHAHA)


Samhällskunskap måste vara ett redigt chill ämne ändå, jag minns inte ens vad vi gjorde. JO! Vi sökte på jobb och intervjuade varande ja, det va kul :3


Nu har jag fan druckit så mycket vatten att jag springer på toa oftare än syrran gjorde när hon va gravid..


På lunchen hade vi en debatt om hur mkt vi ogillade matteläraren så nu ska vi göra vårt bästa för att bli av med honom...


Är det okej att glo bara för att man sitter i en bil elelr dylikt? För seriöst, folk behöver ju inte vrida sig ett halvt varv i stolen bara för att blänga, det är då man hoppas de ska köra av vägen samtidigt.


Tyskan va en spännande lektion. Vi hade faktiska tyskar där. Ingen i vår klass ville prata med dem, vi suger på tyska in case you hadn't notice x) men de va rätt okej på den fronten och gick med på att sköta allt snack, och det på tyska, så fort smurfen va i närheten och annars tjötade vi engelska^^


Svenskan va inställd så jag åkte hem, åkte till syrran, simmade och är nu här och funderar över livets mening. okej nä jag försöker lista ut om jag trots allt inte kommer få sova förens 24 likt förbannat. men vi gör ett tappert försök och säger godnatt här! natti natti!^^<3


 
 
Ingen bild

Ingemar1954

9 oktober 2013 22:43

Du va mig allt en fager ung kvinna..

Sofia von Boqvist

9 oktober 2013 23:32

....

 
Ingen bild

Ragnar skanåker

9 oktober 2013 22:45

Tjenare kexet sugen på lite slappt pistolskytte någon kväll och eventuellt titta på stjärnorna med mig efter vi kanske bara kan drömma oss bort från borås tsm

Sofia von Boqvist

9 oktober 2013 23:33

I'm not even gonna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards