Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

Chill chillpill

Av Sofia von Boqvist - 9 oktober 2013 22:24

Whaaaat aaaap?!



I just had to I'm sorry not sorry.


även om dagen är proppfylld med lektioner och allt har alla förutsättningar att vara allmänt piss har det varit jävligt chill. slapp gå till tåget (sov hos syrran så age körde mig ju), nytt intressant ämne på psykologin :3 även om alla mina exempel handlar om morsan så jag får liksom dölja det med "någon" istället för "mamma" ....

chill engelska-lektion, chill lunch, chill matte (I fucking fattade, it was amazing, ekvationer is my devision helt klart) och chill kommunikation INDEED. diskuterade den plågsamma filmen 40min (alltså snackade om annat och kollade tumblr eftersom det diskuterades klart på typ 5min) och sedan lyssnade vi på radio, sweet as fuck^^ Kom då på att Jonas Gardell's bok "Så går en dag från våra liv och kommer aldrig mer igen" är fucking amazing, skitkul och går att koppla till kommunikationen vääldigt snyggt. Och håkan var helt klart intresserad i en crossover med svenskan så ska snacka med Ann-Marie så får vi väl se :)

Gympan va meny-träning, du får välja vad du vill göra, så jag och min Sofia gick promenad :33 det va najs, utom att man aldrig nånsin får sluta ens en minut tidigare för den minuten kan man ju göra sit-ups på. MEN jag hann med tåget. gg wp sofia.


Hann dock inte hem innan Helena, saras morsa, hittade mig utanför icca och kidnappade med mig hem som lycko-piller till sara xD så vi chillade en stund (jag säger ju det, bara massa chill idag, är nog skadad nånstans) och sen stack jag hem, hade ju lovat att vara med på lol idag. och mycket riktigt, så fort jag ätit och ska ta upp datorn får jag ett kryptiskt meddelande från fjanten "logga skype" förstår inte riktigt hur han tänkte där för det enda jag gör är ju typ att gå in och reta upp lite människor samt. make him feel the buuuurn. ;) nä ja och max körde med två andra grabbar från Linköping (så jäkla go dialekt!!), Johannes och Viktor, de va aningens trevligare än mina vanliga douchebags max och fjanten, aningens. Pontus kunde inte och sebbe... kunde inte? tror det kan ha vart jag som dissade han utan att de va med flit någonstans där med.. heh sorry ^^; anywhore, it was fun. :)


Jag har inte ens något intressant att säga idag ju, detta är bara ett sånt där vanligt tråkigt blogginlägg ni egentligen inte bryr er om utan bara läser i bristen på bättre saker å göra. Jag kanske börjar bli glömsk. Dement eller nått.


JUSTE! BUGGEN BÖRJAR PÅ SÖNDAG!! It will be sooo much fun x3 men fan, har EN dag i veckan jag inte tränar på då ju. och så vill morsan jag ska jobba, jo tjenare. läxor har jag med, ah fuck that, har redan passerat min "du måste sova tid" så natti natti! :3


JUSTE IGEN! Jag fick ju äran att få lov att lägga ut probably the best poem ever written here tonight, så nu mina damer och herrar, en dikt, av Johan Bergenholtz.


Draken låg på knä och bad om nåd

Men inget skulle hindra detta stolta dåd

Han var Roland, riddare av börd

och slakten av draken var hans stolthets skörd

Av heder och hyllningar han njöt

Då han for runt i landet och om detta skröt

 

Han fann sig så stark, modig och lärd

att han till slut började antasta sitt svärd

Han trodde att ingen vittnade

Men tre små flickor stod gömda och fnittrade

Medan han svärdets handtag sög av

gned egg mot sin kamrat som sköna känslor gav

 

Tal om detta spred sig många mil

Det ryktades om att han skurit sig steril

Ingen kvinna ville hans hand ta

För en man utan kulor var inget att ha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards