Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Sushi-weekend.

Av Sofia von Boqvist - 14 oktober 2013 21:32

Nu är det bestämt! Imorgon kommer etta och sara hit med fria tyglar över mitt hår (etta har, sara har inte, väldigt viktigt), det ska bli såå kul :3 Etta fick pengar av mig att fixa färg i gbg idag så det har hon gjort, och köpt smycken till mig och grejer xD


oooch jag får min bok imorgon, Mortal Instruments tre! DESSUTOM har jag utveckligenssamtal halv 11 på onsdag och inget mer, det kan nog bli rätt bra det här ändå ;D


I helgen har jag antagligen gjort lite mer än nödvändigt, först och främst hade jag med mig Robin-fjanten till parkouren i lördags. Han va asduktig. Inte okej. Så han ska väl antagligen börja där, så man slipper åka dit själv varje gång de andra pallefjantarna dissar mig >.>'' Men förutom att han tvunget skulle ha sushi efteråt så vart det väl trevligt^^



åkte till pappa efter det, extremt nödvändigt visserligen, träffade min bror och vän till familjen-gunnar på söndagen osv osv. åkte direkt därifrån till borås IGEN för att träna lite med Nadja och Tiger. Dock blev det ändrade planer så vi GYMMADE istället. Jag tror inte du förstår, jag gymmar inte. Jag har aldrig ens varit inne i ett gym, annat än dit-tvingad på en gympalektion någon gång. Jag avskyr det. Men... För var grej de introducerade mig till så förvandlades den från dödsmaskin och tortyrobjet till något relativt trivsamt och behagligt. För att vara asjobbigt alltså. Och mellan varje övning så chillade vi och snackade och flummade runt och Tiger spred sin kärlek all over the place xD Nä men det va trevligt, Kevin körde oss så vi alla diskuterade lite allmänt och jag fick väldigt bra tips :3 betydligt trevligare än gympaläraren som bara skrynklar ihop ögonbrynen och gnäller på allt man har att komma med, alltid finns det något man skulle gjort annorlunda, bättre. <.< 

men när jag hunnit med tåget trots alla odds och kommit fram stannade jag hemma för att GÖRA en smörgås, åt den på vägen till syrran sen. För då vart det dags för bugg! Fast hade väl sisådär 10min på mig att diskutera med etta om hårfärg, vi skypade och morsan satt mittemot. hon visste nog inte exakt vad vi pratade om men för varje färg som kom upp som förslag och diskuterades fick jag ett än skarpare "du är dum i huvudet och antagligen inte släkt med mig"-blick xD

Buggen va skitkul, som vanligt :3 och asjobbig...


idaag... låt se... hela dagen har vart allmänt pissig, en hel del å göra på engelskan till redovisning, spökboll på gympan vilket ja inte alls va på humör för. men det är vid sånna här tillfällen som man blir fasligt bra på att anlägga mord som ser ut som olyckshändelser i huvudet. :3 efter skolan stack jag till Irene och hjälpte henne en stund innan jag äntligen kom hem, skaftade lite kottar KOLLAR PÅ MORTAL INSTRUMENTS och gick på promenad. och jag tänkte på det. jag måste bli bra på att kasta knivar. jag kan inte kasta någonting actually. och om någon sätter en kniv i mig och jag helt badass ska dra ut den kommer de ha hunnit återfå fattning och börjat springa innan jag hunnit få ut den, alltså måste jag kasta den efter dem. med lite TUR så kanske jag träffar med handtaget typ i bakhuvudet, men det är ju inte ås det ska gå till.


nu har jag babblat om ointressanta saker alldeles för länge, dags att återgå till min film och sova! bye bye folks!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards