Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Sofia von Boqvist - 9 januari 2014 19:36

Well, maybe I'm a crook for stealing your heart away
Yeah, maybe I'm a crook for not caring for it
Yeah, maybe I'm a bad, bad, bad, bad person
Well, baby, I know.

/Of monsters and men - Love love love


Den här kvällen mina damer och herrar har spenderats med att smsa med Nicklas som egentligen är med Mattias som då smsar mig från Nicklas mobil ... och sedan ringer mig, de har nog ringt mig fyra gånger nu tror jag xD Mattias som uttrycker åsikter så som att min rumpa är delikat och att jag är skitsöt medans Nicklas fnittrar i ett hörn och mobbar oss för vi är ju så pluttinuttiga xD DE TVÅ ska jag spendera eftermiddagen med imorgon, fan det kan bli kul det här xD de har dessutom planerat att hämta mig på skolan såå ah x)


Försov mig imorse, med, lyckades alltså få fem timmars sömn istället för fyra... heh. Men hann, kunde tjöta med etta hela tågresan bara för att anlända till skolan halvt död... Tror jag sa till vår stackars kommunikationslärare att "gå härifrååån" med släpig röst.... vi pratar om konflikthantering och det jag faktiskt menade va att jag ville lösa min konflikter så, genom att gå därifrån men ah x) Stackars lilla Håkan :^


På rasten där sen samlade vi våran studiegrupp i svenskan (studarnas grupp) för att skriva manus till vår film och fan det kommer ju bli asbra! Jag och mattis ska strutta runt och fråga ut lite halvkonstiga filosofer och DAMN va folket ska lära sig. Jag har varnat för och utgått från att klassen ju har intellektet hos en 6-åring och koncentrationen hos en 3-åring så oroa er inte, vi har det i åtanke.


Smurfen, tyska-tanten, whatevs, fortsätter att vara orimligt glad och uppgiven på samma gång. Jag tror hon gillar vår klass som personlighet men vi kan inte ett jävla piss och suger på att lära oss för ingen, verkligen INGEN är motiverad. Då tycker jag ju lite synd om henne så förstår att vi får så drastiska åtgärder...


Samhällen är KAOZ. Ingen vet någonting och ingen fattar. Utom att vi ska ha prov på tisdag, det fattar vi. Väldigt mycket fattar vi det dessutom då vi blir halvt hysteriska ungefär en gång om dagen över det. ...


*på väg till naturlektionen*

- Fan idag måste jag verkligen plugga AS! Jag har inte gjort NÅGONTING på det där jättestora arbetet!!
*sitter på youtube/tumblr hela lektionen....*


och så kommer man hem och umgås med min mor lite, skolan kommer på tal, hon;


- Men jag litar ju på att det går bra för dig. Jag vet att du är så ansvarsfull, för det är du, att du kan hantera det och ta ansvar för din skolgång!

- ...mm det va ju tur.. 

- Ja men är det inte så då? *stora hoppfulla ögon*


jooo mamma...massa ansvar...so much smart.. very study... ....*får skrämmande återblickar från matteprov och muntliga redovisningar på tyska* ...


Jag har även bollat ideer med min nya lärare x) Johan är ju typ den bästa författaren någonsin och han tycker tydligen om att bolla ideer med mig och hjälpa mig så att jag kan förbättra mitt skrivande, 500ord om dagen ska jag skriva, och han kollar så jag gjort det med..... Därför tänkte jag blogga lite tidigare ikväll, vill egentligen måla naglarna också men fan asså vi får se hur det blir med det x) eller nä, för jag har världens plan (där med) så fuck it, nagelbilder imorrn!

 

 


Haaa... har det hänt ngt kul idag eller? Faatima skickade en googlad bild på bajs till lite folk... Selma tyckte vi som åkte tåg och buss och bil kunde gå till skolan för det .. är ju kul. Malmback fick Anid att storma ut efter att ha kallat honom både ful och fet. Suck. (inte så seriöst som det låter tydligen men jag fick nästan psykbryt på henne <.< )


- Nä jag har aldrig riktigt ... tyckt det va så kul med bloggar och så... Aldrig haft ro att följa sånt eller så... *väldigt försiktigt för att inte såra mina känslor*

- Haha! Nä inte jag heller, herregud! Jag avskyr att läsa andra bloggar, asdålig på det faktiskt. Kan inte begripa varför man skulle vilja veta vad den personen åt till frukost (jag åt smörgås från commerce ;) ) eller vad hon klädde sina barn i.

- Nä...hä... *verkar ha lite svårt att förstå hur jag då kan blogga så mkt*

- Jag har praktiskt taget idiotförklarat alla mina läsare för jag BEGRIPER inte vad de tycker e kul xD


Jag vet nu faktiskt varför jag kan med att blogga så, för såklart skulle jag inte gåra ngt jag inte tror någon alls skulle uppskatta, för JAG uppskattar ju det JAG skriver. I mitt liv är ju min vardag och min humor det intressantaste och bästa ju, JAG är ju alltid intressant :D Dessutom försöker jag inbilla mig att jag inte är som dom. De där andra bloggarna. Jag är ju hipster. ;)



 


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards