Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Sofia von Boqvist - 22 januari 2014 22:50

Står vid dörrarna till tåget då en kvinna går av med en liten chiuaua i famnen. Albin puttar på mig och väser;


- Kolla!!

- *äcklad min*

- Jaa, sånna ska man hålla i halsbandet tills de slutar sprattla. 


...jag tänker inte ens låtsas att jag inte skrattade lite för mkt åt det. lite.


Idag har vart en sån där chill dag då vi har sovmorgon!! x3 så är rätt utvilad faktiskt :3 för själva dagen är hur chill som helst också, engelska (film och brandövning), psykologi (kul, idag gick vi igenom nya kursen), kommunikation (håkan som fortsätter jävlas med mig och genomgångar på personlighet och konflikter givetvis<3) och sedan gympa. Alla är trevliga och lätta lektioner, åtminstone antingen lätt eller trevlig, oftast. Vet ju inte om gympa är särskilt trevligt i någon division nånsin. Nu har vi börjat med den här dansgrejen. I grupper får varje grupp varsin låt som vi sedan ska skapa en dans till och sedan VISA UPP FÖR HELA FUCKING KLASSEN. Nej. Nope. Jag gick inte med på den här skiten. Vi har dessutom Irene Cara - Fame, och alltså nä...näeee... Men aja, det kan väl bli kul, så länge jag är i kontroll över situationen så vi INTE heter the golden ladies eller nått.


Lunchen var en katastrof dock...


 

Och det va fisk! Helt otroligt ändå. Hur de kan komma på så sjukt många olika sätt att tillaga oätlig mat och vidrig fisk på. Ska de fan ha en enloge för.


Spenderade kvällen hos syrran för Lars hade belamrat huset med en massa hemortsförenings folk som tagit spända fejksmile till en helt ny nivå. Så medans morsan och syrran planerade något som lät viktigt kollade jag och Age på tv. typ. Jag kollade väl mest tumblr. och åt. Har varit hungrig hela kvällen, vet inte vad det är med mig O.o åt en chokladbulle (syrran som kommit på), två clementiner, chips + dipp, hemmagjord blåbär/jordgubbskräm och kaningryta, i motsatt ordning då.. xD Va riktigt gott faktiskt :3 men nu har ju morsan fått ideer, denna grytan var nämligen lite thai-inspirerad, bara det att sist morsan gjorde ngt "thati-inspirerat" såg det ut som snor och hade konsistensen av äpplemos. Så ehm nej tack. Och nu har hon ju precis fått lever då antagligen, mkt dessutom, det va stora på de vi slakta igår, så bäst att passa sig vad man käkar här hemma nu ett tag frammöver...


Jag hade märkt innan att någon varit inne på mitt rum när jag inte va hemma och nu kom jag på vad det var... Morsan har vart i farten....


 


Med prislappen kvar på baksidan och allt! :3 39 spänn, den du! xd


Sen snackade jag som ni såg med nicklas innan...


 


och mycket riktigt!! Några minuter senare fick jag den här:


 


Hahahahahahahhahah fan det bästa idag!!! xD Helt jävla underbart och dessutom med kommentaren "feel free to use it" dudes, när du snackar med en bloggare, tänk två gånger till på just de orden.... >;3 Dock kom han väl på sen att han nog skulle ångra detta imorrn men det är som sagt imorrn och jag tänker ha skitkul så länge det varar xD Such pretty pretty boy!! *låter som man gör när man daddar med en hund" x3 Fantastiskt. Så nöjd. Jag kommer sova gott ikväll asså xD God natt folks!! <3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards