Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Sofia von Boqvist - 14 januari 2014 21:28

Okej så jag tänkte såhär... om jag helt enkelt slutar ha helg, hm? Inte för att jag inte haft kul ( sååå najs) men fan det blir lite turbulent i längden om alla mina helger tänker se ut såhär.. när jag berättade lite kort om den (om min fredag som du snart också ska få ta del av) på snapchat till sandra fick jag denna tillbaks...


 


Jag har aldrig sett ett så evil evil-eye i hela mitt liv. Mine included.


Men en sak i taget! I fredags spelade vi in filmen till svenskan, stud-studiegruppen (min grupp) skulle intervjua lite filosofer och ah, det blev naaaajs x3 klassen älskade det. :D


Sen hämtade ju då Mattias och Nicklas upp mig på skolan... x) Vi gick väl en bit och tjötade, tjötade MASSOR, fan va det är kul att bara höra de två dra igång xD Bara det att nu är jag emellan som domare och får chansen att mobba någon av dem lite extra, oftast nicklas ;3 Mest för att mattias är så sjukt snäll mot mig hela tiden O.o Dock stack vi snart till brännan, krogen, (klockan va väl typ tre så jadå jag kom in) och där tjötade vi ÄNNU mer om allt mellan himmel och jord. De drack en del öl och käkade lite, jag och mattias hade trevligt och så joinade lite andra kompisar till dem oss så till slut va vi väl typ 6 pers :3 Nicklas hade just köpt en öl och sveper lite oroväckande med den så jag varnar:


- Duuu passa dig. Häll nu inte ut den där över mig, jag vill INTE stinka öl sen... <.<

- >.> Hur dum tror du jag är?!

- Tillräckligt! D:


han muttrade väl något och så vart det dags för rökpaus. där ute ställer han ölen på bordet och jag minns inte vad, men han sa ngt jag förmodligen inte uppskattade för jag flyger ut med handen för att smälla till honom och träffar glaset istället. Jag, den enda nyktra personen. Som tre minuter tidigare sagt till honom att inte spilla. Får nu ett fullt glas över hela mig. 

Som tur va så vart det inte så farligt som det först verkade, min sko återhämtar sig väl kanske aldrig men var i övrigt rättså oskadd. Timmarna gick och till slut vart det bara jag Nicklas och en snubbe som hette Patrick kvar. Det va trevligt det med, bara massa trevligt folk ju :3 Han tränade tydligen parkour och övervägde att hänga med mig till min grupp kommande lördag! :D Needless to say så snackade vi parkour en hel del x)


 

Nicklas och Patrick!


Klockan hade blivit en hel del innan jag såg till att Nicklas kom hem säkert och åkte sedan själv hem till Irene för att slagga där. På bussen satte sig en äldre man intill mig, som tydligen flyttat till Sverige från Frankrike, Perre eller nått hette han. Vi blev kompisar och han berättade om hur en man betett sig väldigt illa mot honom bara för perres hudfärg, denna man var tydligen rasistisk. Jag blir bara mer och mer besviken på mänskligheten.


Fick sova ca 3.5 timmar inna jag skulle upp igen för att möta Nadja och hänga med henne till Lundbyhallen där vi skulle träna småknattar från 9 till 12. Vilket gick lysande, utom då vi skulle köra jage och de ville att jag och nadja skulle ta, DOM ÄR JU HELT SJUKT SNABBA O.O' men ah, det va kul xD hann till och med smita in på min ordinare grupp i gymmixhallen efteråt :3 missade kanske 45min ca men hann med en hel del ändå :3 efter en ordentlig grabb-hälsning på alla mina boys såklart! Jag övade lite volt, lite wall-flip (första gången, skitkul!! x33) och så gjorde Alex body-slam med mig ner i tjockmattan......... :D Han har inte riktigt kommit på det här med att jag hatar att bli upplyft så nu har jag väl typ kommit över den fobin med xD iaf med honom, men det är inget ni andra grabbar ska ta lärdom av, nånsin. Jag har kämpat så länge för att få dom att inse att de inte får lyfta upp mig och så kommer han här och bara NOPE. x)


Efteråt skulle jag möta upp med Johannes för att han skulle köpa pizza åt mig :3 jag va så hungrig så jag trodde jag skulle dö Dx så ja, det gjorde vi, och snackade en hel del, och flummade massor. Vi satt inne på Mc Donalds en bra stund där jag skrattade hysteriskt till allting då han köpt en energidricka åt mig också. inte smart. x)


 


Sen knatade vi genom stan och filosoferade tills tåget kom och vi satte oss där istället. Jag fick min julklapp, tre kinderägg i en game-present påse, kan det bli mycket bättre?! Fick en grön liten racerbil med eldsflammor x3 Sååå lycklig! Så jag testade till och med hans mössa, oerhört snygg *host host*


   


Går inte hem därifrån heller utan direkt till sara då hon kallat på mig tidigare så ah ^^ jag kommer dit och lastar av mig väskan, går på toa och ska just vända mig mot trappan då jag tänkte att vi som vanligt skulle gå upp till hennes rum med en gång. Men Sara står och blockerar den vägen. Med den här lilla krabaten i sin famn....


 

   


Trodde jag skulle dö. Bara stapplade bakåt med andan i halsen och vågade först inte röra vid honom. Lilla Ulv är ju typ det sötaste jag någonsin sett. Jag älskar honom helt seriöst.

Så efter att ha legat på hennes golv och filosoferat och tittat på medans han sov x333 så gick jag till slut hem! Inte för att jag va där mer än knappt en natt, dagen efter bar det av in till stan igen! 

 

Igår däremot sååå ... fick jag f på mitt första matteprov så förnekade hela skolans existens i x antal timmar där en stund :) på kvällen stack jag till syrran dock, vi kollade på The croods och hon gjorde smoothie till mig x3

 

 

 

Imorse blev jag väckt av lilla Lovis, den enda människa på denna planet som har lov att väcka mig utan att jag får mordkänslor. för när hon trycker upp näsan en halv cm från mitt ansiktet och säger med världens flin "fia sovit gott? :D" haha aaah lovis... fia sovit gott... x)

 

Hjälpte sedan syrran handla lite skit innan jag stack till skolan för att visa upp mitt mästerverk (svenska-filmen). och spenderade sedan eftermiddagen på saras rum. Tänkte jag skulle spela ut zelda på 3DS'en men sista matchen på sista bossen va skitjobbig, hade inte en jävla fe kvar och varje gång man dog fick man springa aslångt för att komma tillbaks och jag bah nä. and that's probably it for today, I'll see ya soon fuckers!<3

 

 

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards