Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Sofia von Boqvist - 20 januari 2014 18:11

Asså det här med att vara uppe till ett på natten för att sedan gå upp halv sex är ju inget jag rekommenderar, alls. Varit på väg att somna hela dan så nu ska jag blogga, skita i matten och somna!


Igår åkte jag med pappa till Skövde och hälsade på bror mn en sväng, Olof alltså, vi käkade frukost med bacon och grejer så ah det va trevligt :3 Efter det släppte pappa av mig hos Simon och jag spenderade resten av dagen där. Jag berättade om samhällsprovet jag hade i torsdags då alla andra hade åkt hem så jag fick sitta i ett grupprum länkat till ett lärar-rum typ. Där inne högst upp på en hylla stod en liten samling med ytterst misstänkta flaskor, sprit i massa olika former, somliga i suspekta juiceflaskor och en jättestor absint typ xD Fast den såg tom ut, vi diskuterade det jag och Simon och kom fram till att jag borde tagit med mig den och använt som blackmailing, komma den och bah "Kolla här vad jag hitta! *håller fram flaskan* det står visst A på den! :D" hade vart najs x3


innan pappa körde hem mig helt dock hälsade vi på syrran och småskruttarna, käkade kvällsmat och en hel melon xD fan skulle lätt kunna leva på melon :3 När jag väl kom hem hade jag ju varit borta en del så morsans frågetävling va lite värre än vanligt.. till att börja med så kommer hon in och ställer sig mitt i rummet (trots att jag sagt nej när hon knackade), stannar till lite och säger:


- Det luktar rök här!!

- ...jaha?


Hahahahha åh gud va kul om hon tror jag börjat röka också xD Det är ju nicklas-fjanten och mattias-tölpen som blåst en massa rök på mig.... Men ah som sagt, det kan bli en kul diskussion x)


Sen behövde jag få gjort den där psykologi-inlämningen som inte va så jobbig när jag väl kommit igång men då rann tiden iväg istället, den skulle in 23.59 men skickade den 00.01 ... surt.


Förutom träningsvärk i typ hela överkroppen sen parkouren och huvudvärk så ... hade vi hip hop på idrotten x) det va ganska ballt och ganska hemskt, men lite kul :3 mindre kul ska det bli sen då vi måste para ihop oss i massa grupper (alltså måste jag och min Sofia hitta några att va med) och göra en dansuppvisning att visa för hela klassen. Jag fasar nått så extremt. Blir förhoppningsvis sjuk den dagen.


Sen har det inte hänt mkt asså.. Vi kollar på film på samhällen (Äta sova dö, väldigt prisbelönt och därmed och urkass och dötråkig) och på engelskan (the kings speech eller va de nu va) så de är rätt chill just nu :3 svängde förbi bibblan på vägen hem också och hälsade på våran bibliotekarie Maria, de va länge sedan sist och trevligt :3


Lagade mat själv, macaroner visserligen, but still, för å va mig är de bra!! och nu är jag här och ska sova... sååå see ya bitches!<3


 

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards