Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Sofia von Boqvist - 15 januari 2014 22:11

Åh gud, det går bra nu... va så jäkla trött efter skolan så käkade lite macaroner och intog sedan fosterställning i min säng i typ tre timmar.. x) Så nu är iaf spänningshuvudvärken över :3 inte för att dagen har varit särskilt jobbig, minns inte vad vi gjorde på psykologin, aslätt läsprov på engelskan, nästan ätbar mat på lunchen.. ja på tal om det, när vi står i kön för att komma in ser vi hamburgerbröd och tänker att JAAAA hamburgare är ju ätligt ftw!! :D och då tar dom fram FISKburgare. snacka om att krossa alla hopp och förväntningar med en rostig spade. ska göra så mot mina barn, värma lite taco-bröd till katten eller nått och ge barnen ärtsoppa. efter att dom sett tacobröden.


Ansträngde mig en aning på matten så det va lite mer begripligt, fan det börjar bli riktigt tragiskt ju. På kommunikationen mobbar Håkan mig som vanligt, vad jag än har att komma med så "är det så där ute i ljung då eller??" -.- hah nä men han är en skön typ, gillar håkan, även om vi har gått igenom konflikter varje lektion de senaste typ hunrasjuttioelva veckorna, får vi höra det igen vet jag en som går upp i atomer....... men halva lektionen pratade vi faktiskt om hur man skulle bemöta de olika konflikterna istället... tänkte räcka upp handen och säga att lugn och fin nu tycker jag vi går lite för fort fram, kan du upprepa det där om konflikter!? men Min sofia gav mig en sån mördande blick att jag lät bli..... xD


Idrotten var spännande! Volleyboll serru, vet du hur dålig jag är på volley-boll? SJUKT DÅLIG xD men hade världens bästa lag så vi hade såååå kul x3 Jag, Amanda K och Ellinor var kanske inte bäst men fan vi hade kul xD Eftersom Antonio döpte en av sina medspelare till "Väggen" så skaffade vi oss namn också, Amanda va Frozen för hon kunde iskallt låta bollen gå och se den studsa någon cm utanför linjen, Ellinor va våran Cupcake så det lät rätt jävla kul när hon för en gångs skull failade och Amanda vrålar MEN CUPCAKE FÖR I HELVETE xD Jag däremot är The fuck-up. ett mer än välförtjänt namn, till slut växlade bara Amanda och Elli om att serva så länge inte motståndarna såg det xD ah det va kul :3 betydligt roligare än att halvspringa hela vägen till tåget! Men jag hann och resten vet ni! Så nu ska jag leta upp en bild till dig och skriva de där 500orden som Johan portionerat ut åt mig... Ska ju skriva det varje dag, även om jag slarvat som as xD aja, I'll see ya folks!<3


Me too cat, me too...

 


Ps. Tror morsan mist förståndet. Hon fortsätter komma in på mitt rum oanmält och fråga massa saker. Nu undrade hon vad jag gjorde och eftersom jag just ska ta upp novellen sa jag att jag skrev...


- Vadå för något? :D

- ...en novell?

- Är det till skolan? :D

- Nej? <.<

- Skriver du om mig? :D

- Va?!

- Skriver du om mig?? :D :D

- Neeej? >.>

- Hepp. Vill du ha en godnattkram? :D

- Nej?! <.<

- Hepp. Vill du ha något annat då? :3

- Nej??

- Du måste sova snart, klockan är nästan 11. :3

- Jag vet.

- Om två minuter är den 11. :3

- JAG VET

- Godnatt! :D

- Godnatt..... <.<


well that was weird x)

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards