Alla inlägg den 3 april 2013

Av Sofia von Boqvist - 3 april 2013 23:10

åh herre gud.... den här dagen... x) spenderade första halvan med att "städa mitt rum" alltså se till att det inte ser ut som en katastrof när hanna och hilda kom... nu är det mer acceptabelt x) på tal om det... måste hänga upp min tvätt också... fan.


iaf, jo så hilda kom först, vid typ halv ett så hon fick göra mat åt mig x3 köttfärsås och ris! :D sen kom hanna så vi har väl tjötat lite, kollat lite på youtube och tjötat lite till^^ sen var hanna tvungen att åka hem men hilda stannade till tio (shit va det här låter tråkigt men aja) MED ANDRA ORD så spelade vi lol x3 jag, hilda, pontus och sebbe (de ska väl få egna info-bitar med antar jag, någon dag som inte är idag..), hilda satt intill och kommenterade saker som "du kommer dö" och "använd ultin bara" ... det hjälpte oerhört så jag dog väl typ 21  gånger, ca x) men kul vare! :D vi tjötade och flummade omkring tills hilda skulle åka hem då facerapeade jag henne en stund med sebbe och pontus hjälp, mkt stolt över vårat verk^^ sen fick de veta att jag hade en blogg och då attackerade de fråge-fältet.... xD därför ser det ut som det gör ;)


blir kort idag för mår lite halvkasst, så ska sova en snutt innan jag tvingar mig själv att hänga med albin och lära mig grunderna till parkour imorgon.... det kan bli en minst sagt spännande dag...


byeee<3


ps. juste!! det tänkte jag ju berätta också! tog upp det här med vad som händer om man eldar upp en kanin med hilda och till skillnad från ALLA andra människor börjar hon genast fundera på detta, seriöst, och vi komer fram till att först skulle all päls fräsa till och poff bort i ett eldmoln och sen skulle liksom själva kaninen koka, som en människa. öronen skulle nog fräsa lite mer långsamt och förvandlas till aska.
this is why I love you<3 x3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards