Alla inlägg den 17 april 2013

Av Sofia von Boqvist - 17 april 2013 21:21

nu säger vi såhär, om jag anstränger mig nu så kanske, kanske jag kan få sova tio och då kan jag äntligen bli av med huvudvärken xD tabletter hjälper inte längre.. >.>


idag så tänker jag bara säga om det är ngt intressant, inte gå igenom hela fucking dagen för let's face it, vem läser det här som en skolblogg?!

jo så imorse fick jag en dörr i huvudet. skulle gå genom stationen som alla andra normala människor efter att ha gått av tåget men olikt alla andra människor tittar jag ner och rättar till håret med ena handen när jag går igenom dörren som just då bestämmer sig för att den fått nog och stängs. en smäll, duns och så jag "ouff!!" innan huskanovic utbrister:


- Men Sofia då!! :O

- Mm, jag lever..


men hon har då redan börjat prata med malmback om något... Jag visste antagligen redan då att det här skulle bli en otursföljd och udda dag. För numera har jag sällan rakt igenom dåliga dagar, eller rakt igenom bra, vet inte om jag tycker det suger eller ej än heller...


på no, matte och tyska hände inget särskilt precis... tror jag... isf minns jag det inte nu.. 

sen lunchrast och då släpade jag med mig min sofia ut i blåsten för att köpa ett kinderägg på commerce!! :D dock va det en total bluff för jag fick ingen ice age-leksak. *djupaste besvikelse* meeen, still, den godaste chokladen den här världen lyckats frambringa:  typ x3

på samhällen hade vi betygsnack och drygande på schemat, båda delarna gick oerhört bra måste jag säga!


sen engelskan så fick vi tre uppgifter med kommentaren att vi skulle försöka bli klara med två av dem idag men att hon inte alls väntade sig att man ens skulle hinna börja på den tredje. eftersom det va sista lektionen, jag redan kunde det mesta och ville hem så frågade jag om jag fick gå om jag gjorde klart alla innan lektionen va slut. lärarn flinar:


- Haha, ah, Sofia, det kan ni få isf ;)


sååå jag koncentrerade mig på en lektion för första gången since forever, aldrig varit så motiverad att bli klar xD och mkt riktigt, 20min innan lektionen va över lämnade jag in arbetet, tog mitt pick och pack och drog :3 för jag är jävligt duktig när jag känner fört^^

Sandra följde mig till stationen, du vet, ifall det skulle komma några busar och ta mig som morsan brukar säga.

Tåget hem med Malmback, Huskanovic och fåret. överlevnad = check! men inte fick man komma hem för det inte! nä då hämtar sara upp mig på stationen och jag däckar på hennes golv iställe xD för första gången i världshistorien räknade vi faktiskt ut att vi inte skulle kunna träffas på länge nu, inte förens typ ... måndag.... så var tvungna att ta vara på den lilla tid vi hade ^^ inte för att det gick någe vidare med tanke på min utmattning och huvudvärk jag redan gnällt om waaay too much.. x) morsan lovade att hämta upp mig på vägen hem från jobbet, en bra stund senare ringer hon:


- Ah jag glömde vist bort dig... Förlåt, jag e hemma nu...

- Men va?!

- Ah jag får väl komma och hämta dig om du vill?

- Ja!


det tar 7min att gå....


jag har kommit på lite livsmål! :D förutom en tatuering så ska jag köpa ett par riktiga joggingskor för de jag använder nu kommer knäcka mina knän med eller utan ilägg... x) ooooch en tröja från den här sidan, Roadkill! snälla, snälla, snälla kolla och säg vad du tycker jag ska välja! för det är jag seriöst sämst på!


klockan är fem över tio och nu e jag inte lika trött längre. naturligtvis men jag avlade ett löfte! och det finns ingen pigghet som inte lite varm oboy kan bota ;) ELLER MIN BOK!! Seriöst, den boken vi läser på engelskan nu, eller ah, den jag valde, Blood Sinister, är asbra och jag är beroende. kommit lite mer än halvvägs så räknar med att bli klar i veckan, helst innan helgen för i helgen ska jag försöka läsa ut den nya Väktarens Lärling som kommit ut, "Öde", om jag inte minns helt fel ska det vara den sista, vilket iofs suger men fuck it. Fuck it for Chris!! (only moroons will understand, consider yourself lucky)


vaknade upp med min lilla Mushu imorse, such a lovely way to do such a horrible thing. Hon är verkligen den enda som jag aldrig blir arg på bara för att det är morgon liksom^^om hon inte gör ngt extremt typ ... nä jag vet inte. #crazycatlady


20 min över och jag ser hur min plan går upp i intet, men aja, I tried ;) Natti natti folks!!<3


"everyone with a cat ever" - tumblr

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards