Alla inlägg den 19 april 2013

Av Sofia von Boqvist - 19 april 2013 21:56

Har varit nervös idag. En konstant inre panik som bara ... vägrade släppa. typ. Nä men jag blir sån ibland, när allt gör mig orolig och allt är typ .. skrämmande. jag kan då bli typ kärleksfull och grejer så försöker dölja detta fenomen xD nä men det kan ju ha ngt å göra med min skräckupplevelse imorse. Stod helt lugnt och borstade tänderna, du vet, minding my own buisness too early in the morning. Så ser jag hur något börjar röra sig över dörrkarmen 20cm från mitt huvud. Vänder mig helt lugnt för sånt har jag sett förut, särskilt när jag e trött, oftast bara mitt hår eller så. men neeeej. inte den här gången inte! idag va det en STOR FUCKING LÅNGBEN!! hoppade lätt tre steg bakåt, slog nästan huvudet i snetaket och hyperventilerade, alltså verkligen hyperventilerade så det va svårt att få luft, i en minut ca. sen tog jag en av larses tidningar och gjorde slut på aset. om det är ngt jag inte tål eller hyser ett faktiskt hat mot så är det spindlar. fan!


dagen blev inte bättre av historialektion då jag dessutom somnade, vilket ALDRIG e bra, det bara bättrar på mitt konstiga humör. lyckades dessutom tappa mitt kontokort + busskort så fick veta sen via upphittat på bäckäng att de va inlämnade till receptionen.. de sa bara värdesaker dock, och när man glömt att man glömt något då är det fan kritiskt.


sen lyckades jag ryka ihop med ali. inte för att det är särskilt svårt kanske. speciellt inte med tanke på att min grundinställning är typsnitt hat mot honom så ... ah. Olof, min bror, ringde och det gör han aldrig nånsin så antog att det va viktigt. så jag reste på mig och sa helt kort att jag skulle på toa... då börjar den lilla ... *kommer ihåg att bloggen är officiell* ...typen komma med invändningar om att vi ju just skulle starta lektionen och trodde mig inte och BLA BLA BLA! när jag kom tillbaka in hade han fortfarande inte börjat med någon jävla lektion. händer det igen ska jag dra den med att jag fått min mens och glömde fixa det på rasten. men va fan, när det gäller ali tror jag inte det skulle göra någon skillnad, alls.


tror mattanterna har en liten hemlig fettisch för grönsakssoppa/a.k.a. spya. vilket som du kanske kan räkna ut är fullständigt oätligt. så på order av min Sofia och efter en hel del beslutsångest köpte jag thai som jag sen tvingade i mig. som jag nämnt tidigare tycker jag inte om att äta när ja e nervös x) saken gjordes inte bättre av att Fanny va LAGOM hyper och skulle ställa en miljon frågor och fnittra åt ALLT. jag är inte skapt för småsyskon alltså, så är det bara..... ;)


tyskan va lite trevligare dock! vi pratade en hel del om den grundläggande gramatiken, på svenska, och den kan jag faktiskt xD och läraren fick för sig att sjunga ut prepositionerna och alla va allmänt sassy mot varandra xD DOCK så va inte Josefine med för hon va inte här idag. TYDLIGEN så ska hon byta skola, klass, allting, och flytta till kalmar på fredag. Kommer garanterat sakna henne, så ah, det suger en hel del! :/


på gympan hade vi orientering. behöver jag ens säga mer? nä för det suger fucking getballe så ah, BLÄÄÄ!


efter solan så hämtade Irene upp mig så hämtade vi upp något spel, lastade ur hennes bil, köpte McDonalds för enligt henne måste jag äta konstant för att inte försvinna, typ ;) och sen hämtade vi upp fåret och Erik, + någon annan random dude vid namn Viktor för att åka till parkouren! :3 som vanligt var det cpkul, och blev tvingad till att testa någon som tydligen kallades cat... asså du hänger dig på en vägg, inte döda dig själv-hänger dig utan du hänger dig fast med händerna-hänga sig, och med jeans vill jag lova att det va ngt jag inte va särskilt bra på. men antar att det va för att irene hade kommit för att kolla just då, så ledaren ville väl att jag skulle göra ngt.... i övrigt filmade jag en hel del ;3 ska klippa och klistra lite för att skapa en film med det sen, ska bli fett najs... ;D dock inte ikväll! för ikväll måste jag sova! på riktigt, jag ska stå ute vid vägen 05:55 imorgon, redo för att åka till torget med Age. Vi kommer gå varandra på nerverna sååå mycket... eller komma asbra överens. det finns sällan ngt därimellan när vi ska till torget ihop xD meeeen, ska till pappa sen :3 vi ska åka mc om det e fint väder x333 det har jag saknat något sååå sjuuuukt mkt så du fattar inte! och pappa, fan det va länge sen jag träffa han. kanske därför som han blev plötsligt väldigt ledig i helgen när jag frågade om jag kunde komma förbi. x) men detta innebär att jag måste ut och springa på söndag igen när jag kommer hem, annars går det ju inte! :O och jag kommer därför inte blogga imorgon xD hos pappa har jag inget internet :3 eller ah, jo, det har jag väl, på mobilen, men orka. inte när jag är hos pappa, då har semester så fuck off:)


här är ett litet provsmak under tiden så ska jag se vad jag kan göra med den där videon ;) see ya guys! hare!<3


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards