Alla inlägg den 22 april 2013

Av Sofia von Boqvist - 22 april 2013 22:29

idag rinner tiden ut för mig av en helt ny spänningsknäckande anledning! Datorn har 23%... Syrran kidnappade mig direkt efter att jag klivit av tåget helt oväntat så fick inte med mig någon dataladdare och ej heller kontakten till mobilladdarn.... så det ska bli spännande hur jag löser det imorgon, hehe.. aja, som sagt, det löser vi imorrn! :D jag slipper ju sova med spindeln inatt ;) och diska! osis att jag alltid lyckas sova någon annanstans när det är min tur att diska hemma... mycket märkligt.... kommer väl få diska en hel vecka sen bara för det.

jag skulle ju sprungit igår också! men med tanke på de extrema smärtor jag fortfarande brottas med (med extrema i sofia-språk är de alltså inte alls farliga men tillräckligt för att använda som ursäkt till ALLT obehagligt) så ansåg jag att det va dumt. idag hade jag fett med asmysig huvudvärk... helt obefogat. jag har druckit, ätit och sovit som man ska. då kvarstår bara en anledning... har jag börjat tänka sådär mkt igen...? >.> (för sofia är så dum att när hon tänker får hon ont i huvudet höhöhö! jag HAR hört den förut)


ikväll ska jag läsa ut väktarens lärling-boken, tog längre tid än jag tänkt mig då jag inte alls fick någon tid över i helgen :/ och imorgon är det läsförståelse, nationellt prov i svenska, tagga! :D hade jag mkt väl kunnat göra om det inte vore så att tack vare alla prov så börjar vi nu 8 alla resterande dagarna den här veckan och så torget på lördag.... den som väcker mig på söndag... fan alltså.... han/hon lär vara så död.


på tal om spindel som jag nämnde innan. jag har kommit fram till, och lovat mig själv att jag aldrig ska blogga under panikartade situationer, inte här iaf. det blir så mkt av mig själv då, och det är inte bra x)


men låt oss se här nu... på samhällen så hade vi betygsnack och jag kom fram till att den här uppgiften vi lämnar in nu måste jag genomföra exemplariskt... och den är as-stor! D:


tyskan tillbringades på ungefär samma vis, fast där har jag E!! xD så sjukt omotiverad till den där skiten. Alla andra förstår mig också, båda mamma, pappa och syrran håller med och berättar bara om hur de inte kommer ihåg ett skvatt, hur de aldrig ens behövt använda det osv osv.... you're not helping... >.>


på religionen skulle jag, min sofia, amanda k, elin och rosalie redovisa för vårat kyrkobesök, men amanda mådde inte bra så hon gick hem. det gick bra dock, inte lika bra givetvis, men det gick bra, rosalie räddade oss :3 sen en massa andra redovisningar in i det sista innan vi äntligen fick sluta!


fan jag måste komma ihåg att blogga på andra bloggen också... men inte ikväll! ikväll ska jag läsa! så see ya guys!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards