Alla inlägg den 7 april 2013

Av Sofia von Boqvist - 7 april 2013 23:23

kort idag med tanke på att jag egentligen borde sova nu.... fun fun! har nämligen spenderat kvällen med de här:



istället för det jag ska göra så som blogga och jobba på talet.... (jag vet att de ser ut som skit men är inte klar än, det sista fixas imorgon bitti) trooor jag kommit på vad jag ska snacka om nämligen x3 evolutionen i sociala aspekter och tid i allmänhet, hur vi ser det.... snackade med min kära broder Erik idag nämligen.. x) och tycker du jag ställer jobbiga frågor och analyserar mkt, jisses då ska du träffa han, eller båda mina bröder faktiskt... helt fucking omöjligt att vinna en diskussion med dom. men så ah, började kolla runt lite, skrev ner det erik hade sagt  och fick ihop en halv sidas ordbajs. bara en halva kvar. därför blandar jag in "tid" också, tänkte inte ha det från början men ngt mer måste jag ju fylla ut skiten med... eller byta ämne... kan inte framtid bara innebära imorgon? jag kan väl helt enkelt få beskriva vad jag ska göra imorgon, väldigt noggrant och med mkt detaljer? det blir nog mkt bättre, och så en massa filosofiska meningar emellanåt, perfekt! x)


Jo hade ju det där krismötet imorse och från och med nästa månad får jag mer pengar från morsan mot att jag aldrig mer kommer till henne för lån. som om hon lånar ut pengar till mig nånsin igen ändå... xD

ooch vi fixade alla andra problem, tur vi har erik i familjen x3


sen kollade jag färdigt på första säsongen av skins bara för att få veta att andra säsongen finns inte. (alltså finns den inte att köpa, hyra, ladda ner eller kolla online) om jag inte lär mig spanska fort som fan. jag skrev inte under något sånt här, ingen sa att det skulle bli omöjligt för mig att se vidare!! nu är jag ju beroende, hur ondskefullt är inte det!??? D: lovar sara planerade hela skiten. hon VISSTE att jag inte skulle kunna se säsong två och ÄNDÅ fick hon mig att börja kolla när hon VISSTE att jag skulle bli beroende! snorvalp. jag saknar dem :(

meeen, jag förlåter henne. för imorgon ska vi på bio! :D hon har lovat att möta mig vid mitt skåp iförd sin fina lama-mössa (it's a phan-thing, och fucking udda as hell ;) ), men vi får väl se hur det blir med den saken, och sen ska vi köpa skittles och sen kanske en sån där magisk lugnande sten som jag använder som stresspåse xD och sen ska vi se This is 40 x3 I'm so exited!!! :D även om det tog en stund att övertala henne.. ;)


oh well, nu börjar jag bli trött och ska ju upp typ ... 7 imorgon for fucks sake... ska börja svära på engelsk engelska, låter så mkt bättre, you twat! xD

så natti natti folks!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards